(1 – 12 uren per week)
Wat ga je doen?
Als portier/host ben je een belangrijke schakel in de beleving van onze bezoekers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Gastvrij ontvangst: het verwelkomen van bezoekers en hen vriendelijk doorverwijzen naar de juiste plek in het theater;
- Toezicht houden: zorgen dat alleen bezoekers, medewerkers en genodigden toegang hebben tot het theater, een oogje in het zeil houden in de ontvangsthal en alert blijven op afwijkende situaties en de Dutymanager en/of Supervisor hierover informeren;
- Ondersteuning bieden: in overleg met de Dutymanager en/of Supervisor bij drukte ondersteuning bieden bij de garderobe, borrelarrangementen-post of andere praktische taken, signaleren van problemen en proactief oplossingen aandragen en waar mogelijk zelfstandig oplossen;
- Veiligheid waarborgen: alert zijn op onregelmatigheden en indien nodig ondersteuning bieden bij een BHV-geval of melding maken;
Je werkt nauw samen met en rapporteert aan de Dutymanager, die eindverantwoordelijk is.
Wie ben jij?
- Je bent vriendelijk, gastvrij en representatief;
- Je hebt snel in de gaten wat er speelt en blijft rustig onder druk;
- Je kunt goed samenwerken, maar neemt ook zelfstandig initiatief;
- Je bent flexibel inzetbaar, met name in de avonduren en het weekend;
- Affiniteit met theater en/of ervaring in een vergelijkbare functie is een pre.
Wat bieden wij?
- Een prettige werkomgeving waar wederzijds respect en een goede samenwerking in teamverband centraal staan;
- Een marktconform salaris plus 8% individueel keuzebudget (alternatief voor vakantiegeld) waarmee je zelf veel vrijheid hebt in het inrichten van je secundaire arbeidsvoorwaarden;
- 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband, zijnde 40 uur per week;
- Een afwisselende en flexibele (bij)baan in het centrum van Amsterdam met enthousiaste collega’s die met elkaar zorgen voor een fantastische theaterervaring;
- De mogelijkheid om de voorstellingen in ons theater te bezoeken waarbij je iemand mag meenemen.
Je komt te werken in een relatief kleine en informele organisatie. We willen dat iedereen zich welkom voelt in DeLaMar; zowel voor als achter de schermen. De verschillende talenten, meningen en perspectieven van onze medewerkers dragen hier sterk aan bij. Daarom streven we naar een grote diversiteit in onze organisatie op het gebied van o.a. culturele achtergrond, leeftijd, geslacht, geaardheid en fysieke kenmerken. Onze organisatie wordt hier niet alleen sterker van, maar ook een fijnere plek om te werken. Wij werken dan ook met de Code Diversiteit & Inclusie van de Nederlandse culturele en creatieve sector.
Over DeLaMar
DeLaMar is hét theater in hartje Amsterdam. Bij DeLaMar bekijk je geen verhalen, je beleeft ze. Niet alleen in de theaterzaal, maar al vanaf het moment dat je je ticket boekt. De voorpret, de omgeving, de historie, de gastvrijheid, de kunst, het eten en drinken: in DeLaMar voeren we de magie van theater in alles door. Zodat je zelfs jaren later nog glimlachend terugdenkt aan die geweldige dag uit.
Naast het aanbieden van voorstellingen is ons theater in de afgelopen jaren uitgegroeid tot toonaangevende locatie voor (inter)nationale evenementen als symposia, congressen, workshops, diners, filmpremières en productlanceringen.
Interesse?
Solliciteer dan via onderstaande button.
Heb je niet in alle bovenstaande gebieden ervaring, aarzel dan niet om te solliciteren. Enthousiasme vinden wij het belangrijkste! Heb je eerst nog wat vragen, neem dan vooral contact op met Kim Maas, coördinator public service 020 – 555 2642.
Het sollicitatieproces
Het sollicitatieproces is overzichtelijk en bestaat uit een eerste gesprek met de Manager zakelijke markt/public service Maud Uilenreef en/of Coördinator public service Kim Maas. Ben jij net zo enthousiast als dat wij na het eerste gesprek zijn, dan volgt er een tweede gesprek met andere naaste collega’s binnen ons bedrijf, zodat jij en wij een goed beeld kunnen vormen van elkaar.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.