Kaarten kopen

Op welke manier kan ik kaarten reserveren?

U kunt uw kaarten online, telefonisch of direct aan de kassa reserveren. Voor een online reservering klik hier.

Hoe reserveer ik online kaarten?

Op de pagina van de gewenste voorstelling kunt u kiezen voor een bepaalde datum en vervolgens op 'BESTEL KAARTEN' klikken. Door de stappen te doorlopen, kunt u uw kaarten bestellen. U dient hiervoor in te loggen met uw DeLaMar-account. Heeft u ook een Eventim account, dan dient u gebruik te maken van deze gegevens.

Hoe reserveer ik telefonisch kaarten?

Voor vragen over uw bezoek, kaarten kopen, het theater of eten & drinken kunt u dagelijks telefonisch contact opnemen via 0900 - 10 10 202 (ma t/m do 10.00 - 22.00, vr 10.00 - 18.00 en za & zo 10.00 - 16.00 uur, lokaal tarief).

Hoe reserveer ik aan de kassa mijn kaarten?

Bij avondvoorstellingen is de kassa open vanaf 17.00 uur tot de aanvang van de voorstelling. Wanneer er matineevoorstellingen zijn is de kassa vanaf twee uur voor aanvang geopend. De kassa is gesloten als er geen voorstellingen zijn in het theater. 

Kan ik voor een grote groep kaarten kopen?

Vanaf 10 personen is het mogelijk om een groepsarrangement te reserveren. Het DeLaMar Theater biedt verschillende theaterarrangementen aan, zowel borrel- als dinerarrangementen.

Alle groepsarrangementen rondom voorstellingen in het DeLaMar Theater worden verzorgd door Eventim. Maak direct een reservering of neem contact op via delamar@eventim.nl of 088 011 2662 voor een onvergetelijke avond uit voor u en uw gasten.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?

De rolstoelplaatsen zijn gesitueerd op de eerste rang in de zaal, maar rolstoelgebruikers en een begeleider krijgen een korting waardoor zij tweederangs prijs betalen. Het is niet mogelijk online rolstoelplaatsen te reserveren. Mocht u een reservering willen maken in combinatie met een rolstoelplaats dan kunt u dagelijks telefonisch contact opnemen via 0900 - 10 10 202 (ma t/m do 10.00 - 22.00, vr 10.00 - 18.00 en za & zo 10.00 - 16.00 uur, lokaal tarief).

Ik ben slecht ter been, waar kan ik het beste plaatsen reserveren?

Maakt u gebruik van een rolstoel of rollator en bent u in staat zelfstandig de zaal binnen te gaan, dan zal uw rolstoel of rollator buiten de zaal geplaatst worden. Wij raden u aan plaatsen in de zaal (niet op het balkon) en aan het gangpad te reserveren. Wanneer u aan de kassa van ons theater of telefonisch kaarten reserveert via 0900-10 10 202 (ma t/m do 10.00 - 22.00, vr 10.00 - 18.00 en za & zo 10.00 - 16.00 uur, lokaal tarief) kunt u overleggen welke plaatsen het meest geschikt zijn.

Wat is de prijs voor een kaart?

Bij elke voorstelling staan alle prijzen voor de verschillende rangen vermeld. De getoonde kaartprijzen zijn inclusief servicekosten. Daarnaast worden er per boeking €1,80 transactiekosten berekend. Het toesturen van e-tickets is gratis, voor postverzending hanteren wij een tarief van €3,50.

Kan ik mijn kaarten betalen met een cadeaubon en/of DeLaMar voucher?

Podium Cadeaukaart
Met uw Podium Cadeaukaart kunt u zowel online, telefonisch als aan de kassa uw kaarten betalen. Wanneer u de cadeaukaart online gebruikt, hebt u een zes-cijferige veiligheidscode nodig (ook wel pincode genoemd). Deze staat vermeld op de achterkant van uw Podium Cadeaukaart onder de grijze kraslaag.

Theater- en Concertbon
Met Theater- en Concertbonnen betalen kan uitsluitend aan de kassa van ons theater.

Nationale Musicalcard
De Nationale Musicalcard kan uitsluitend worden ingewisseld voor shows van Stage Entertainment Nederland en kan alleen worden verzilverd via de site www.stage-entertainment.nl. Kijk voor het huidige aanbod op www.musical-card.nl 

Let op: De Nationale Musicalcard kan niet worden ingewisseld voor voorstellingen in het Beatrix Theater, AFAS Circustheater en het DeLaMar Theater die niet worden geproduceerd door Stage Entertainment Nederland.

DeLaMar bon
Met een DeLaMar bon betalen kan uitsluitend aan de kassa van ons theater.

DeLaMar voucher/krediet
Uw DeLaMar krediet is zowel telefonisch als online te verzilveren. Gebruik hiervoor de unieke code die op uw DeLaMar voucher vermeld staat.

Zijn er cadeaubonnen beschikbaar?

De Podium Cadeaukaart biedt de mogelijkheid om een complete avond uit cadeau te doen. U bepaalt zelf het bedrag dat op de kaart gezet wordt en deze is in te wisselen voor toegangskaarten voor voorstellingen in het DeLaMar Theater. De Podium Cadeaukaart is te koop aan de kassa van ons theater en voor onbepaalde tijd geldig. Bij avondvoorstellingen is de kassa open vanaf 17.00 uur tot de aanvang van de voorstelling. Wanneer er matineevoorstellingen zijn, is de kassa vanaf twee uur voor aanvang geopend. De kassa is gesloten als er geen voorstellingen zijn in het theater. 

U kunt de Podium Cadeaukaart hier online bestellen. U krijgt de Podium Cadeaukaart dan per post toegestuurd.

Kan ik een CJP Cultuurkaart gebruiken?

Het DeLaMar Theater accepteert betalingen via de CJP Cultuurkaart. Cultuur coördinatoren en docenten die geïnteresseerd zijn in een voorstellingsbezoek kunnen contact opnemen met info@delamar.nl. Gezamenlijk wordt er dan gekeken naar een passend aanbod.

Zijn er speciale aanbiedingen of kortingen?

Wanneer u in het bezit bent van een CJP-pas of studentenkaart kunt u op de dag van de voorstelling maximaal 2 kaarten reserveren met 50% korting. Deze kortingskaarten kunnen vanaf 12.00 uur online besteld worden via de website en vanaf 17.00 uur aan de kassa van het theater.

Ik zag een aanbieding, kan ik mijn reservering nog aanpassen?

Het is niet mogelijk om na een reservering nog gebruik te maken van een aanbieding of korting op de reeds gemaakte boeking.

Wanneer ontvang ik mijn online bestelde kaarten?

Wanneer u hebt betaald met iDEAL of creditcard ontvangt u de kaarten per e-mail direct en per post binnen 1 week.

Is het nodig om mijn kaarten te printen?

Mocht u uw kaarten op uw mobiele telefoon hebben en de barcode is goed leesbaar, dan kunnen we de barcode scannen vanaf uw mobiele telefoon. Anders is het noodzakelijk om uw kaarten te printen om deze bij de kaartcontrole te tonen.

Weet waar je koopt

Er zijn naast de officiële verkooppunten ook veel websites waar kaarten worden aangeboden voor te hoge prijzen. Deze kaarten blijken ook niet altijd geldig te zijn. Wij raden u hierom aan alleen kaarten te reserveren via de officiële verkoopkanalen. Dat wil zeggen www.delamar.nl, www.eventim.nl, telefonisch via 0900-10 10 202 (ma t/m do 10.00 - 22.00, vr 10.00 - 18.00 en za & zo 10.00 - 16.00 uur, lokaal tarief) of direct aan de kassa van ons theater.

Kijk voor meer informatie op www.weetwaarjekoopt.nl.

Kan ik mijn reservering nog annuleren of ruilen?

Wanneer u geen gebruik kunt maken van gekochte kaarten, is het mogelijk de kaarten tot maximaal één week voor de voorstelling om te ruilen voor een andere voorstelling. Hiervoor brengen wij €2,50 per kaart in rekening. Mailt u hiervoor naar info@delamar.nl.

Ik ben ziek of verhinderd, kan ik mijn reservering annuleren?

Wanneer u geen gebruik kunt maken van gekochte kaarten, is het mogelijk de kaarten tot maximaal één week voor de voorstelling om te ruilen voor een andere voorstelling. Hiervoor brengen wij €2,50 per kaart in rekening. Mailt u hiervoor naar info@delamar.nl.

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?

Mocht u uw kaarten op uw mobiele telefoon hebben en de barcode is goed leesbaar, dan kunnen we de barcode ook scannen vanaf uw mobiele telefoon. Ook kunt u op vertoon van een geldig legitimatiebewijs aan de kassa van ons theater kopiekaarten opvragen. Dit kan uitsluitend op de dag van de voorstelling. Bij avondvoorstellingen is de kassa open vanaf 17.00 uur tot de aanvang van de voorstelling. Wanneer er matineevoorstellingen zijn is de kassa vanaf twee uur voor aanvang geopend.

De voorstelling is uitverkocht, is er een wachtlijst?

Er is helaas geen wachtlijst bij een uitverkochte voorstelling.

Hoe geef ik een adreswijziging of een afmelding voor de nieuwsbrief door?

Om uw adres of e-mailadres te wijzigen, klik hier.
Wilt u zich afmelden voor de nieuwsbrief, klik hier.
Wilt u geen post meer van ons ontvangen, klik hier.

Hoe kan ik mijn gegevens inzien, wijzigen of laten verwijderen?

Via delamar.nl/contact/mijndelamar/ kunnen klanten een account aanmaken en inloggen om bijvoorbeeld inzage in reserveringen of persoonlijke gegevens zoals bij DeLaMar bekend, te krijgen. Binnen deze omgeving kunt u uw gegevens wijzigen. Daarnaast kunnen klanten (die geen DeLaMar account hebben) op verzoek hun gegevens inzien en ontvangen die bij DeLaMar bekend zijn en kunnen deze op verzoek worden gewijzigd of verwijderd. Klanten kunnen hun persoonlijke gegevens opvragen door een mail te sturen naar info@delamar.nl. Lees voor meer informatie ons privacy statement.