Samen met onze medewerkers streven we ernaar om het meest gastvrije theater van Nederland te worden. Om dit dagelijks waar te kunnen maken, heeft DeLaMar samen met de Hostmanship Group de 'DeLaMar Hostmanship Academy' opgericht. Deze Academy zorgt er niet alleen voor dat onze dienstverlening naar een hoger niveau wordt getild, maar ook dat we ons kunnen onderscheiden als goede werkgever.
Hoge waarderingen
In de samenwerking met zakelijke partijen komt dit hostmanship-principe zeker naar voren. Onze medewerkers -van de techniek tot aan de catering en de schoonmaak- overtreffen verwachtingen en denken vooruit, zodat u zich nergens zorgen over hoeft te maken. Onze mensen worden tijdens de evaluatie van evenementen dan ook steevast met hoge waarderingen beoordeeld.
Hostmanship trainingen
Wilt u zelf meer leren over hostmanship? Samen met de Hostmanship Group geven we twee soorten hostmanship trainingen in ons theater: een masterclass ‘Mensgerichte dienstverlening’ en een masterclass ‘Betrokken medewerkers’. Aan de hand van het hostmanship-principe leren bedrijven hier waardevolle klant- of medewerkersrelaties op te bouwen.