Hostmanship

Samen met onze medewerkers streven we ernaar om het meest gastvrije theater van Nederland te worden. Om dit dagelijks waar te kunnen maken, heeft DeLaMar Theater samen met de Hostmanship Group de 'DeLaMar Hostmanship Academy' opgericht. Deze Academy zorgt er niet alleen voor dat onze dienstverlening naar een hoger niveau wordt getild, maar ook dat we ons kunnen onderscheiden als goede werkgever.

Hoge waarderingen

In de samenwerking met zakelijke partijen komt dit hostmanship-principe zeker naar voren. Onze medewerkers -van de techniek tot aan de catering en de schoonmaak- overtreffen verwachtingen en denken vooruit, zodat jij je nergens zorgen over hoeft te maken. Onze mensen worden tijdens de evaluatie van evenementen dan ook steevast met hoge waarderingen beoordeeld.

Hostmanship trainingen

Wil je zelf meer leren over hostmanship? Samen met de Hostmanship Group geven we twee soorten hostmanship trainingen in ons theater: een masterclass ‘Excelleren in klantbeleving’ en een masterclass ‘Employee experience’. Aan de hand van het hostmanship-principe leren bedrijven hier waardevolle klant- of medewerkersrelaties op te bouwen.

Meer over excelleren in klantbeleving

Meer over employee experience

Locatie bezichtigen?

Wil je onze unieke evenementenlocatie bekijken en de mogelijkheden bespreken? Bel ons op
020-555 2680 voor een vrijblijvende locatie bezichtiging of laat je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op.

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van de grenzeloze zakelijke mogelijkheden binnen ons bijzondere theater? Meld je dan aan voor onze zakelijke nieuwsbrief!
Contact Contact