Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Chat direct met ons (rechts) onderaan de pagina (indien de knop afwezig is, is onze chat gesloten) of neem contact met ons op via onze contactpagina

Veelgestelde vragen coronamaatregelen
Welke maatregelen zijn er genomen zodat iedereen voldoende afstand van elkaar kan houden?

We hebben door het hele theater uiteenlopende maatregelen genomen waardoor onze bezoekers, ons personeel en onze artiesten minimaal 1,5 meter afstand van elkaar kunnen houden. Enkele van deze maatregelen zijn:

  • Er zijn aangepaste routes gecreëerd waardoor elke bezoeker met zo min mogelijk oponthoud naar de plek in de zaal geleid wordt;
  • Alle beschikbare stoelen hebben altijd een afstand van minimaal 1,5 meter tot elkaar;
  • Deuren staan open zodat bezoekers geen deurklinken hoeven aan te raken;
  • Er zijn voldoende medewerkers aanwezig om bezoekers de weg te wijzen en zodoende een soepele doorloop te garanderen;
  • Er kon en kan nog steeds alleen gepind worden in ons theater;
  • Bij de ingang van het theater wordt bij iedere bezoeker een gezondheidscheck uitgevoerd. Als de gezondheid van een bezoeker naar inschatting van de medewerker een risico oplevert, zal toegang tot het gebouw geweigerd worden.

Dit is uiteraard slechts een selectie van de genomen maatregelen. We houden van onze artiesten en daarom willen we graag al per 1 juni ruimte creëren voor aangepaste voorstellingen, maar de veiligheid van onze gasten en eigen medewerkers is daarbij altijd van het allerhoogste belang. 

Hoeveel mensen laten jullie toe in de zaal?

Zoals de richtlijnen van de overheid voorschrijven zullen we tot 1 juli nooit meer dan 30 bezoekers in één ruimte toelaten. Vanaf 1 juli zullen dat maximaal 100 personen zijn. Dat is exclusief artiesten en personeel. Het aantal kaarten dat we beschikbaar stellen voor een voorstelling is op deze aantallen afgestemd.

Hoe voorkomen jullie drukte bij de ingang?

Er zullen vanaf de straatkant verschillende ingangen beschikbaar zijn. Per ingang is er een duidelijke looproute gecreëerd middels stickers/lijnen op de vloer die de bezoekers moeten volgen om de juiste foyer of zaal te bereiken. De looproutes dienen ook gebruikt te worden na afloop van de voorstelling, zodat de bezoekers via hun eigen uitgang het theater verlaten. Op straat zullen bovendien medewerkers beschikbaar zijn voor vragen en aanwijzingen.

Kan mij de toegang tot het theater geweigerd worden?

Om de veiligheid van bezoekers en personeel te waarborgen, vindt er bij de ingang van ons theater bij iedere bezoeker een gezondheidscheck plaats. Om het theater te mogen bezoeken, dien je voor aanvang van je bezoek op alle onderstaande vragen ‘nee’ te kunnen antwoorden.

Heb je één of meer van onderstaande gezondheidsklachten?

  • Niezen
  • Keelpijn
  • Loopneus
  • Hoesten
  • Verhoging

Als het antwoord op één of meer van bovenstaande vragen ‘ja’ luidt, is het helaas niet toegestaan het theater te bezoeken. Bezoekers die worden geweigerd ontvangen het aankoopbedrag van hun kaart retour.

Is er een pauze?

We proberen het aantal contactmomenten en het aantal momenten waarop oponthoud kan plaatsvinden tot een minimum te beperken. Hierdoor zijn er vooralsnog geen pauzes in de voorstelling en blijven onze bars gesloten.

Bij sommige voorstellingen krijg je voorafgaand aan de voorstelling wel een drankje aangeboden.

Is de garderobe geopend?

De garderobe zal wegens veiligheidsoverwegingen gesloten zijn. Bezoekers nemen de jas mee de zaal in en kunnen deze op de stoelen naast zich leggen, die verplicht vrijgehouden worden om de 1,5 meter afstand te bewaken.

Is het toilet veilig te bezoeken?

Zeker. We beschikken over een groot aantal toiletgroepen, waardoor we bezoekers gemakkelijk kunnen spreiden door het gehele gebouw. De aanwezigheid van verschillende toiletgroepen wordt aangegeven middels eenvoudige en eenduidige bewegwijzering. Ook zullen onze medewerkers bezoekers verzoeken gebruik te maken van andere toiletruimtes als er te veel drukte ontstaat.

Uiteraard staat hygiëne voorop in de toiletruimtes. Er zal voldoende desinfecterende handgel aanwezig zijn. Daarnaast is de schoonmaak van deze ruimtes is geïntensiveerd, zowel voor, tijdens als na de voorstelling.

Wat zijn de maatregelen rondom jullie airconditioning en luchtcirculatie?

Wat betreft onze airconditioning en luchtcirculatie hanteren we altijd de richtlijnen van het RIVM. Deze richtlijnen geven op dit moment geen eenduidige uitsluitsel over de effecten van airconditioning en luchtventilatie op de verspreiding van het coronavirus, of hoe we hier als theater het beste mee om kunnen gaan. Natuurlijk houden we de aanscherpingen van de RIVM rond dit thema nauwlettend in de gaten, en zullen we eventuele aanpassingen zo snel mogelijk doorvoeren.

Hiernaast kunnen we mededelen dat we geen gebruik maken van zogenaamde ‘recirculatie’-technieken, wat betekent dat de lucht in ons theater niet wordt ‘hergebruikt’. De door ons gebruikte AFPRO filters zuiveren de lucht intensief waardoor het klimaat binnen in het gebouw zelfs 4 x minder fijnstof bevat dan buiten op straat. Er is op dit moment echter nog geen onderzoek beschikbaar waarin wordt aangetoond wat de filterende werking is op de aerosols van het Covid 19 virus.

Hoe kan ik kaarten kopen voor voorstellingen met beperkte aantallen in de zaal?

Kaarten zijn te koop via de reguliere verkoopkanalen. We willen je echter verzoeken om zo veel mogelijk via onze website kaarten aan te schaffen.

Is de theaterkassa geopend?

Onze kassamedewerkers helpen je graag met het kopen van de kaarten aan de kassa in het theater. In het kader van de corona maatregelen willen we iedereen echter verzoeken de kaarten zoveel mogelijk via onze website aan te schaffen, zodat drukte bij de kassa wordt voorkomen.

Bij avondvoorstellingen is de kassa open vanaf 17.00 uur tot een kwartier na aanvang van de voorstelling. Wanneer er matineevoorstellingen zijn, is de kassa vanaf één uur voor aanvang geopend tot een kwartier na aanvang van de laatste voorstelling van die dag. De kassa is gesloten op dagen dat er geen voorstellingen in het theater zijn.

Kan ik in de zaal naast mijn familie/huisgenoot/partner zitten?

We hanteren hierin de richtlijnen van het RIVM. Op dit moment geeft het RIVM aan dat iedereen 1,5 meter afstand van elkaar moet houden, maar dat er een uitzondering gemaakt mag worden voor mensen uit hetzelfde huishouden én mensen die met z'n tweeën komen. 

Bij het boeken van je kaarten voor een voorstelling in juni zal je merken dat er geen rij- en stoelnummers gekozen kunnen worden; je koopt dus toegangsbewijzen zonder specifieke plek. De avond van de voorstelling wijst de theatermedewerker je een plek in de zaal toe. Mensen uit hetzelfde huishouden en mensen die met z'n twee komen kunnen indien gewenst twee stoelen naast elkaar toegewezen krijgen. In het laatste geval mogen het echter nooit meer dan 2 aansluitende stoelen zijn.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?

Als je een rolstoelplaats wil reserveren dien je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Het is niet mogelijk rolstoelplaatsen online te reserveren.

Ik ben nog in bezit van kaarten van een voorstelling die door de maatregelen rond het coronavirus is afgelast. Kan ik met het aankoopbedrag van deze kaarten nieuwe kaarten aanschaffen voor een andere voorstelling?

Heb je eerder een voorstelling geboekt die door de maatregelen rond het coronavirus definitief is afgelast en niet kan worden verplaatst, dan ontvang je een voucher ter hoogte van de originele ticketprijs (incl. order- en verzendkosten). Je kunt dit bedrag inzetten om kaarten voor onze reguliere programmering te boeken, op een dag die jou uitkomt. Na besteding van de voucher blijft een eventueel restbedrag op de voucher behouden en kan dit restbedrag alsnog besteed worden aan andere voorstellingen. Zodra bekend wordt wanneer onze reguliere programmering weer door kan gaan, ontvang je deze voucher en kun je een (of meerdere) van deze voorstellingen boeken. We houden je via de mail op de hoogte van de ontwikkelingen.

Wil je in plaats van een voucher voor onze reguliere programmering liever je eerder geboekte kaarten omzetten naar tickets voor onze aangepaste programmering (genaamd Klein publiek, groot gebaar), neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen dan je oorspronkelijke kaarten annuleren en nieuwe kaarten inboeken voor de door jouw gekozen voorstelling. De medewerker zal je uitleggen hoe dat werkt.

Is het Grand Cafe geopend?

Het Grand Café is geopend, maar ook hier is het aantal gasten beperkt tot maximaal 30 personen. Uiteraard zijn hier ook voldoende maatregelen genomen om veilig te kunnen dineren. Zo is er ruime afstand tussen de tafels, blijft de bediening op gepaste afstand en zijn er extra hygiënemaatregelen getroffen zoals het aanbieden van desinfectiegel bij binnenkomst.

Dineren in het Grand Café kan uitsluitend op reservering.

Voorstellingen
Waar vind ik meer informatie over de voorstellingen (aanvang/duur/cast/prijzen etc.)?

Via de pagina voorstellingen kun je klikken op de voorstelling van je keuze. Hier vind je alle informatie over de voorstelling. Het kan voorkomen dat de duur nog niet bekend is en daardoor nog niet vermeld wordt.

Waar kan ik programmaboekjes kopen?

Indien er programmaboekjes verkrijgbaar zijn bij de voorstelling, kun je terecht bij de merchandisebalie in de entreehal van DeLaMar Theater.

Geldt er een leeftijdsgrens voor voorstellingen?

Iedereen is welkom in DeLaMar Theater. In principe zijn standaard al onze voorstellingen geschikt voor (jong)volwassen bezoekers (16+), tenzij anders vermeld. Als een voorstelling speciaal geschikt is voor jeugdige bezoekers staat dit expliciet bij de voorstellingsinformatie vermeld. Indien er geen leeftijd vermeld staat, kunnen wij niet uitsluiten dat er elementen in de voorstelling voorkomen die door sommigen als minder geschikt voor jongere bezoekers geduid kunnen worden.

Je bezoek
Wat zijn de voorzieningen voor slechthorenden en mindervaliden in het theater?

DeLaMar Theater beschikt over koptelefoons voor slechthorenden. Je kunt deze lenen bij onze garderobe. Er is tevens een ringleiding in ons theater aanwezig; helaas kunnen we niet garanderen dat de bijbehorende inductielus met elk gehoorapparaat goed samenwerkt. Om deze reden bieden wij de inductielussen niet standaard aan. Als je bij een eerder bezoek aan ons theater al een positieve ervaring hebt gehad met het gebruik van de inductielus kunnen we deze uiteraard wel aan je aanbieden. De inductielus is op te vragen bij onze garderobe.

DeLaMar Theater heeft in beide zalen een aantal rolstoelplaatsen die je aan de kassa van ons theater of telefonisch kunt reserveren. Het hangt van het formaat van de (elektrische) rolstoel af of je hier kunt zitten. De scootmobiel kan niet mee de zaal in. Je kunt overstappen op een reguliere stoel of eventueel gebruik maken van een leenrolstoel. Voor verdere informatie kun je contact met ons opnemen.

De straat voor de hoofdentree is autovrij. Mindervaliden mogen bij uitzondering voor het theater worden afgezet.

Voor eventuele assistentie in het theater kun je altijd terecht bij een van onze theatermedewerkers.

Voor vragen of het reserveren van rolstoelplaatsen kun je contact opnemen via 0900 - 10 10 202 (ma t/m vr 09.00 - 20.00 en za & zo 09.00 - 18.00 uur, lokaal tarief).

Ik ben te laat, wat moet ik doen?

DeLaMar Theater wil de voorstelling graag op tijd laten beginnen; na aanvang kunnen wij toegang / je eigen zitplaats niet garanderen. Mocht je te laat arriveren, dan wordt een geschikt moment afgewacht om de zaal te betreden zodat het de cast en het publiek zo min mogelijk stoort. Wanneer de voorstelling geen pauze heeft, zou dat kunnen betekenen dat je de zaal niet meer in kunt.

Is er een garderobe aanwezig?

Er is een garderobe aanwezig maar deze zal wegens veiligheidsoverwegingen rond corona gesloten zijn. Bezoekers nemen de jas mee de zaal in en kunnen deze op de stoelen naast zich leggen, die verplicht vrijgehouden worden om de 1,5 meter afstand te bewaken.

Wat is de routebeschrijving naar DeLaMar Theater en waar kan ik parkeren?

DeLaMar Theater is gelegen aan de Marnixstraat 402, op 2 minuten loopafstand van het Leidseplein. In dezelfde straat kun je de auto parkeren in parkeergarage Q-Park Europarking (Marnixstraat 250). Als bezoeker van DeLaMar Theater ontvang je daar 17,5% korting op de parkeerkosten.

Ook is DeLaMar Theater makkelijk per openbaar vervoer te bereiken. Er stoppen verschillende trams en bussen in de directe omgeving.

Meer informatie over bereikbaarheid.

Kom je met de fiets? Zorg er dan voor dat je de fiets(en) in de daarvoor bestemde vakken en rekken plaatst. Fietsen buiten deze gebieden kunnen worden verwijderd.

Wat zijn de openingstijden van de kassa?

Onze kassamedewerkers helpen je graag met het kopen van de kaarten aan de kassa in het theater. In het kader van de corona maatregelen willen we iedereen echter verzoeken de kaarten zoveel mogelijk via onze website aan te schaffen, zodat drukte bij de kassa wordt voorkomen.

Bij avondvoorstellingen is de kassa open vanaf 17.00 uur tot een kwartier na aanvang van de voorstelling. Wanneer er matineevoorstellingen zijn, is de kassa vanaf één uur voor aanvang geopend tot een kwartier na aanvang van de laatste voorstelling van die dag. De kassa is gesloten op dagen dat er geen voorstellingen in het theater zijn.

Mag mijn blindengeleidehond/SOHO hond mee naar binnen?

Een officieel getrainde blindengeleidehond mag mee naar binnen om je te begeleiden.

Voor vragen of het reserveren van plaatsen kun je contact opnemen via info@delamar.nl of 0900 - 10 10 202 (ma t/m vr 09.00 - 20.00 en za & zo 09.00 - 18.00 uur, lokaal tarief).

Is het mogelijk om met een gehandicaptenparkeerkaart te parkeren?

Parkeergarage Q-Park Europarking op de Marnixstraat beschikt over twee invalidenparkeerplaatsen. Als bezoeker van DeLaMar Theater ontvang je korting op de parkeerkosten. Deze korting is alleen geldig in de parkeergarage Q-Park Europarking aan de Marnixstraat.

Voor Amsterdammers met een geldige Landelijke Parkeerontheffing (LPO) of een geldige (Europese) gehandicaptenparkeerkaart (EGP) geldt dat men overal in Amsterdam gratis mag parkeren met een digitale parkeervergunning. Voor bezoekers van Amsterdam is een dagkaart beschikbaar om gratis te mogen parkeren op reguliere parkeerplaatsen. Deze dagkaart is bij één van de servicepunten van Cition Parkeermanagement af te halen. Je kunt hier ook een digitale parkeerjaarkaart voor gehandicapte bezoekers aanvragen.

Een overzicht van gehandicaptenparkeerplaatsen in Amsterdam. 

De straat voor de hoofdentree is autovrij. Mindervaliden mogen bij uitzondering voor het theater worden afgezet.

Houd rekening met de verkeersdrukte in Amsterdam

Wanneer je op donderdagavond, vrijdagavond, zaterdag of zondag een voorstelling bezoekt, houd bij parkeren dan rekening met extra drukte.

Mocht je te laat arriveren, dan wordt een geschikt moment afgewacht om de zaal te betreden zodat het de cast en het publiek zo min mogelijk stoort. Wanneer de voorstelling geen pauze heeft, zou dat kunnen betekenen dat je de zaal niet kunt betreden.

Waar kan ik overnachten in de omgeving?

Maak je theaterbezoek compleet met een overnachting in een van de Amsterdamse Eden Hotels, partner van DeLaMar Theater.

Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek

Ben je iets verloren tijdens je bezoek aan ons theater? Dan kun je dit aan ons melden via receptie@delamar.nl, zodat we kunnen kijken of we het voorwerp gevonden hebben.

Gevonden voorwerpen worden door ons 3 maanden bewaard. Daarna zoeken we een andere bestemming.

Kaarten kopen
Hoe koop ik kaarten?

Je kunt kaarten online, telefonisch of direct aan de kassa kopen.

Op de pagina van de gewenste voorstelling kun je kiezen voor een datum naar keuze en vervolgens op 'BESTEL KAARTEN' klikken. Via de zaalplattegrond kies je de gewenste stoelen. De verschillende kleuren geven de rangen aan met de bijbehorende prijzen. In het volgende scherm zie je een overzicht van de bestelling. Hier krijg je de keuze om je bezoek compleet te maken met bijvoorbeeld een pauze-arrangement of driegangenmenu. Hierna dien je in te loggen met een DeLaMar-account. Heb je ook een Eventim account, dan dien je gebruik te maken van deze gegevens.

Daarnaast kun je dagelijks telefonisch contact opnemen via 0900 - 10 10 202 (aangepaste openingstijden tot met 31 mei: ma t/m vr 09.00 - 18.00, za & zo gesloten, lokaal tarief).

Ook onze kassamedewerkers helpen je graag met het kopen van de kaarten aan de kassa in het theater. Bij avondvoorstellingen is de kassa open vanaf 17.00 uur tot een kwartier na aanvang van de voorstelling. Wanneer er matineevoorstellingen zijn, is de kassa vanaf twee uur voor aanvang geopend tot een kwartier na aanvang van de laatste voorstelling van die dag. De kassa is gesloten als er geen voorstellingen zijn in het theater. 

Let op: je kunt niet meer contant betalen in DeLaMar Theater

Hoe koop ik kaarten voor een grote groep (13+ personen)?

Vanaf 13 personen is het mogelijk om een groepsarrangement te reserveren. DeLaMar Theater biedt verschillende theaterarrangementen aan zoals een borrel- en dinerarrangement.

Alle groepsarrangementen in combinatie met voorstellingen in DeLaMar Theater worden verzorgd door Bookx. Maak direct een reservering of neem contact op via info@bookx.nl of 020 – 765 20 22 voor een onvergetelijke avond uit voor jou en je gasten.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?

De rolstoelplaatsen zijn gesitueerd op de eerste rang in de zaal, maar rolstoelgebruikers en een begeleider krijgen een korting waardoor zij tweederangs prijs betalen. Mocht je een rolstoelplaats willen reserveren dan kun je dagelijks telefonisch contact opnemen via 0900 - 10 10 202 (ma t/m vr 09.00 - 20.00 en za & zo 09.00 - 18.00 uur, lokaal tarief). Het is niet mogelijk online rolstoelplaatsen te reserveren.

Ik ben slecht ter been, waar kan ik het beste plaatsen reserveren?

Maak je gebruik van een rolstoel of rollator en bent je in staat zelfstandig de zaal binnen te gaan, dan zal je rolstoel of rollator buiten de zaal geplaatst worden. Wij raden je aan plaatsen in de zaal (niet op het balkon) en aan het gangpad te reserveren. Onze medewerkers helpen je graag met het selecteren van de meest geschikte plaatsen.

Heb je een vraag? Chat direct met ons (rechts) onderaan de pagina (indien de knop afwezig is, is onze chat gesloten) of neem contact met ons op via onze contactpagina

Betaal ik service en/of transactiekosten?

Op elke voorstellingspagina staan alle prijzen voor de verschillende rangen vermeld. De getoonde kaartprijzen zijn inclusief servicekosten. Daarnaast worden er per boeking €1,85 transactiekosten berekend. Het toesturen van e-tickets is gratis, voor postverzending hanteren wij een tarief van €3,60.

Kan ik mijn kaarten betalen met een (DeLaMar)cadeaubon/-kaart?

Podium Cadeaukaart
Met een Podium Cadeaukaart kun je zowel online, telefonisch als aan de kassa kaarten betalen. Wanneer je de cadeaukaart online gebruikt, hebt je een zes-cijferige veiligheidscode nodig (ook wel pincode genoemd). Deze staat vermeld op de achterkant van de Podium Cadeaukaart onder de grijze kraslaag. Wanneer het te betalen bedrag lager is dan het saldo op de Podium Cadeaukaart, blijft het resterende bedrag op de kaart staan. Wanneer het te betalen bedrag hoger is dan het saldo, dan kun je het resterende bedrag contant betalen of pinnen aan de kassa of online per iDEAL of creditcard betalen.

Theater- en Concertbon
Met Theater- en Concertbonnen betalen kan uitsluitend aan de kassa van ons theater.

Nationale Musicalcard
De Nationale Musicalcard kan uitsluitend worden ingewisseld voor shows van Stage Entertainment Nederland en kan alleen worden verzilverd via de site www.stage-entertainment.nl. Kijk voor het huidige aanbod op www.musical-card.nl.

DeLaMar Theaterbon
Met een DeLaMar Theaterbon betalen kan uitsluitend aan de kassa van ons theater.

DeLaMar Theatervoucher/krediet
Je DeLaMar Theater krediet is zowel telefonisch als online te verzilveren. Gebruik hiervoor de unieke code die op de voucher vermeld staat.

Zijn er cadeaubonnen beschikbaar?

De Podium Cadeaukaart biedt de mogelijkheid om een complete avond uit cadeau te doen. Je bepaalt zelf het bedrag dat op de kaart gezet wordt. De Podium Cadeaukaart is in te wisselen voor toegangskaarten voor voorstellingen in DeLaMar Theater en is voor onbepaalde tijd geldig.

Je kunt de Podium Cadeaukaart online bestellen. Je krijgt de Podium Cadeaukaart dan per post toegestuurd. Ook is de Podium Cadeaukaart te koop aan de kassa van ons theater.

Krijg ik met CJP korting?

Wanneer je in het bezit bent van een CJP-pas of studentenkaart kun je op de dag van de voorstelling maximaal 2 kaarten kopen met 50% korting. Dit kan vanaf 12.00 uur online via de website en vanaf 17.00 uur aan de kassa van het theater. 

Ook voor de voorstellingen van ons aangepaste programma Klein publiek, groot gebaar geldt de 50% CJP-/studenten korting. De kaarten met CJP-/studentenkorting kunnen in dit geval op de dag van de voorstelling vanaf 10.00 uur via onze website besteld worden of 2 uur voor aanvang van de voorstelling aan de theaterkassa. We willen je verzoeken zoveel mogelijk online te boeken om drukte aan de kassa te voorkomen.

DeLaMar Theater accepteert betalingen via de CJP Cultuurkaart. Cultuur coördinatoren en docenten die geïnteresseerd zijn in een voorstellingsbezoek kunnen contact opnemen met info@delamar.nl. Gezamenlijk wordt er dan gekeken naar een passend aanbod.

Wanneer ontvang ik mijn online bestelde kaarten?

Na de betaling per iDEAL of creditcard ontvang je de kaarten direct per e-mail of binnen 1 week per post.

Is het nodig om mijn kaarten te printen?

Mocht je de kaarten op je mobiele telefoon hebben en de barcode is goed leesbaar, dan kunnen we de barcode scannen vanaf je mobiele telefoon. Anders is het noodzakelijk om de kaarten te printen en deze bij de kaartcontrole te tonen.

Kan ik mijn reservering nog annuleren of ruilen?

Wanneer je geen gebruik kunt maken van gekochte kaarten, is het mogelijk de kaarten tot maximaal één week voor de voorstelling om te ruilen voor een andere voorstelling. Voor de voorstelling Lazarus geldt dat je tot maximaal één week voor de voorstelling je kaarten kunt omwisselen naar een vergelijkbare dag in de speelperiode van Lazarus in DeLaMar Theater. Voor het ruilen van de kaarten brengen wij €2,50 per kaart in rekening. Mail hiervoor naar info@delamar.nl. Het is ook niet mogelijk om na een reservering nog gebruik te maken van een aanbieding of korting op de reeds gemaakte boeking.

Je kunt je kaarten ook te koop aanbieden via fanSALE. fanSALE is het doorverkoopplatform van Eventim, de kaartverkooppartner van DeLaMar Theater, en is het enige platform dat door DeLaMar Theater erkend wordt voor het doorverkopen van kaarten voor voorstellingen in DeLaMar Theater. Hier kun je op een gecontroleerde, eerlijke en veilige manier eerder gekochte kaarten doorverkopen en kopen. De door consumenten aangeboden kaarten worden vooraf gecontroleerd op geldigheid en bij verkoop ongeldig gemaakt. De nieuwe koper ontvangt vervolgens een nieuw ticket, met nieuwe barcode en is hiermee verzekerd van een geldig toegangsbewijs.

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?

Mocht je de kaarten op je mobiele telefoon hebben en de barcode is goed leesbaar, dan kunnen we de barcode ook scannen vanaf je mobiele telefoon. Ook kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs aan de kassa van ons theater kopiekaarten opvragen. Dit kan uitsluitend op de dag van de voorstelling.

Indien je voor e-tickets hebt gekozen, kun je deze op elk gewenst moment downloaden via Mijn account. Mocht je de kaarten per post kwijt zijn, neem dan contact met ons op via onze chat (rechts) onderaan de pagina (indien de knop afwezig is, is onze chat gesloten) of via onze contactpagina

Ook kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs aan de kassa van ons theater kopiekaarten opvragen. Dit kan uitsluitend op de dag van de voorstelling.

De voorstelling is uitverkocht, is er een wachtlijst?

Er is helaas geen wachtlijst bij een uitverkochte voorstelling.

Kaarten kopen/verkopen via fanSALE

fanSALE is het doorverkoopplatform van Eventim, de kaartverkooppartner van DeLaMar Theater. Op deze plek kun je op een gecontroleerde, eerlijke en veilige manier eerder gekochte kaarten doorverkopen en kopen. De door consumenten aangeboden kaarten worden vooraf gecontroleerd op geldigheid en bij verkoop ongeldig gemaakt. De nieuwe koper ontvangt vervolgens een nieuw ticket, met nieuwe barcode en is hiermee verzekerd van een geldig toegangsbewijs.

Dit is het enige platform dat door DeLaMar Theater erkend wordt voor het doorverkopen van kaarten voor voorstellingen in DeLaMar Theater.

Ik bel vanuit het buitenland. Hoe kan ik de klantenservice telefonisch bereiken?

Bel je vanuit België? Dan kun je ons bereiken via 0900-51000 (50 c/pm). Bel je vanuit een ander land? Dan zijn we bereikbaar via ons internationale nummer +31 (0)88 - 011 2610.

Het theater
Wat zijn de openingstijden van DeLaMar Theater?

Bij avondvoorstellingen is de kassa open vanaf 17.00 uur tot een kwartier na aanvang van de voorstelling. Wanneer er matineevoorstellingen zijn, is de kassa vanaf één uur voor aanvang geopend tot een kwartier na aanvang van de laatste voorstelling van die dag. De kassa is gesloten op dagen dat er geen voorstellingen in het theater zijn.

Let op: je kunt niet meer contant betalen in DeLaMar Theater.

Kan ik een plattegrond van DeLaMar Theater bekijken?

Ja dat kan! Bekijk de zaalplattegrond van de Mary Dresselhuys zaal en de Wim Sonneveld zaal.

Kan ik de fotocollectie bekijken?

Voorafgaand aan de voorstelling kun je op je gemak de bijzondere fotocollectie bekijken. Meer informatie over de fotocollectie.

Maatregelen Coronavirus (COVID-19)

Op instructie van de landelijke overheid zijn in verband met het coronavirus (COVID-19) alle activiteiten in ons theater t/m 31 mei afgelast. Ons theater is tot die tijd helaas gesloten voor bezoekers. Meer informatie.

Eten en drinken
Kan ik voor of na de voorstelling wat eten en/of drinken in het theater?

In DeLaMar Theater bevindt zich een gezellig Grand Café waar je terecht kan voor een hapje en/of drankje. De vlotte service zorgt ervoor dat je op tijd in de zaal zit. Na afloop van de voorstelling is het Grand Café dé plek om, onder het genot van een drankje, ontspannen en gezellig na te praten. Meer informatie over eten en drinken.

Let op: je kunt niet meer contant betalen in DeLaMar Theater.

Hoe maak ik een reservering voor het Grand Café DeLaMar?

Het is mogelijk om online een reservering te maken voor het Grand Café DeLaMar. Voor vragen kun je mailen naar grandcafe@delamar.nl. Ook zijn wij van wo t/m zo vanaf 15.00 uur telefonisch bereikbaar op 020 - 555 2605 15.00 en 21.00 uur op 020 - 555 2605.

Alle groepsarrangementen in combinatie met voorstellingen in DeLaMar Theater worden verzorgd door Bookx. Maak direct een reservering of neem contact op via info@bookx.nl of 020 – 765 20 22 voor een onvergetelijke avond uit voor jou en je gasten.

Hoe ziet het menu in het Grand Café DeLaMar eruit?
Wat zijn de openingstijden van het Grand Café DeLaMar?

Bij avondvoorstellingen is het Grand Café dan vanaf 17.00 uur geopend en bij matineevoorstellingen op zondag 2 uur voor aanvang van de voorstelling. Op de pagina van het Grand Café kun je via de kalender zien op welke dagen het Grand Café geopend is.

Kan ik een pauzearrangement reserveren?

Bij alle voorstellingen met een pauze kun je tijdens het online kopen van de kaarten direct een pauzearrangement bestellen. Heeft de voorstelling geen pauze? Dan kun je kiezen voor een naborrelarrangement. Heb je al kaarten, dan kun je ook los een pauzearrangement reserveren.

Voor vragen of telefonisch reserveren, kun je contact opnemen via 0900 - 10 10 202 (ma t/m vr 09.00 - 20.00 en za & zo 09.00 - 18.00 uur, lokaal tarief).

Wat zijn de mogelijkheden qua (groeps)arrangementen?

Vanaf 13 personen is het mogelijk om een groepsarrangement te reserveren. Een bezoek aan een voorstelling in combinatie met een feestelijk arrangement is voor jou en je gasten een onvergetelijke ervaring. DeLaMar Theater biedt verschillende theaterarrangementen aan, zowel borrel- als dinerarrangementen.

Alle groepsarrangementen rondom voorstellingen in DeLaMar Theater worden verzorgd door Eventim. Maak direct een reservering of neem contact op via delamar@eventim.nl of 088 - 011 2662 voor een onvergetelijke avond uit!

Mijn account
Hoe geef ik een adreswijziging door?

Heb je al een account? Dan kun je via Mijn account inloggen om je persoonlijke gegevens te wijzigen. Mocht dit niet lukken dan kun je een mail sturen naar info@delamar.nl.

Waar kan ik me aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

In onze tweemaandelijkse nieuwsbrief vind je onder andere de nieuwste voorstellingen, exclusieve voorproefjes en leuke extraatjes. Schrijf je snel in via onderstaand formulier:

Afmelden
In de mailingen die je van ons ontvangt kun je onderin op de knop 'afmelden' klikken om te zorgen dat je wordt afgemeld voor deze mailingen. Mocht dit niet lukken, dan kun je contact met ons opnemen via onze contactpagina. 

Hoe kan ik mijn gegevens inzien, wijzigen of laten verwijderen?

Heb je al een account? Dan kun je via Mijn account inloggen om bijvoorbeeld je reserveringen of persoonlijke gegevens te bekijken en/of wijzigen. Ook kun je je persoonlijke gegevens opvragen door een mail te sturen naar info@delamar.nl. Lees hier meer over ons privacy statement.

Waar kan ik inloggen op Mijn account?

Op de pagina Mijn account kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Als je ook bij Eventim een account hebt, dien je gebruik te maken van dezelfde inloggegevens.

Inschrijven nieuwsbrief

Dankzij onze nieuwsbrief ben jij twee keer per maand als eerste op de hoogte van nieuwe voorstellingen, exclusieve video’s en mooie kortingsacties. Schrijf je snel in!
Onze bezoekers beoordelen ons met een
/5