Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via onze contactpagina.
Het verschilt per voorstelling wanneer de deuren van de zaal geopend worden, maar we ontvangen je graag vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling in een van onze foyers. Hier kan je plaatsnemen tot de zaaldeuren opengaan, eventueel onder het genot van een drankje of een versnapering.
De theaterkassa is geopend op dagen dat er een voorstelling in het theater is. Kijk voor de openingstijden van onze theaterkassa bij Informatie kaartverkoop.
Onze kassamedewerkers helpen je graag met het kopen van de tickets aan de kassa in het theater. Bekijk de openingstijden op Informatie ticketverkoop.
Let op: je kunt niet contant betalen in DeLaMar.
Handtassen die niet groter zijn dan A4-formaat mogen mee onze theaterzaal in. We vragen je om tassen groter dan A4-formaat thuis te laten of (kosteloos) af te geven bij onze bemande garderobe. We verzoeken je ook om hier je jas achter te laten.
Ja, je kunt je jas en tas afgeven aan een van de theatermedewerkers bij de bemande garderobe. Hiervoor worden geen extra kosten berekend.
We willen de voorstelling graag op tijd laten beginnen; na aanvang kunnen wij toegang / je eigen zitplaats niet garanderen. Mocht je te laat arriveren en het is mogelijk na aanvang de zaal te betreden, dan wordt een geschikt moment afgewacht om de zaal te betreden zodat het de cast en het publiek zo min mogelijk stoort. Wanneer de voorstelling geen pauze heeft, zou dat kunnen betekenen dat je de zaal niet meer in kunt.
Ons theater beschikt over koptelefoons voor slechthorenden. Mocht je een specifieke zitplaats wensen, dan adviseren we je contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Zij kunnen in overleg een geschikte zitplaats voor je reserveren. Kijk voor meer informatie op de pagina Toegankelijkheid.
Blinden of slechtzienden mogen een officieel getrainde blindengeleidehond mee naar binnen nemen om hen te begeleiden. DeLaMar werkt regelmatig samen met Stichting Komt het Zien! In samenwerking met het theater maakt de stichting theaterbeleving live mogelijk voor mensen die blind of slechtziend zijn. Bekijk het overzicht van deze voorstellingen.
Onze zalen beschikken over een aantal rolstoelplaatsen met ruimte voor een begeleider. Deze plaatsen kunnen telefonisch of aan de kassa van DeLaMar gereserveerd worden. Kijk voor meer informatie op de pagina Rolstoeltoegankelijkheid.
Bereikbaarheid voor mindervaliden
De straat voor de hoofdentree is autovrij. Rolstoelgebruikers of personen met een fysieke beperking kunnen helaas niet voor het theater afgezet worden. De kortste afstand tot de ingang is de hoek van de Marnixstraat en de Leidsekade (Google Maps). Hiervandaan is het ongeveer 1 minuut lopen. Theatermedewerkers verwijzen je graag naar je plek in de zaal.
Voor vragen of het reserveren van rolstoelplaatsen kun je contact opnemen via 020-220 01 10 (bekijk openingstijden).
Voor kinderen of kleine mensen kunnen we stoelverhogers aanbieden. Deze kunnen bij binnenkomst in het theater bij de garderobe opgevraagd worden.
Voor meer informatie over gehandicaptenparkeren in Amsterdam en de benodigde vergunningen kijk je bij op de website van Gemeente Amsterdam. Een overzicht van gehandicaptenparkeerplaatsen vind je ook bij Gemeente Amsterdam.
De straat voor de hoofdentree van DeLaMar is door de gemeente aangewezen als autovrij. Bezoekers met een AOV- of Valys-pas kunnen door vervoerder RMC wel voor de hoofdingang afgezet worden. Overige bezoekers kunnen helaas niet voor het theater afgezet worden. De kortste afstand tot de ingang is de hoek van de Marnixstraat en de Leidsekade (Google Maps) of voor de ingang van Clayton Hotel Amsterdam American (Google Maps). Hiervandaan is het ongeveer 1 a 2 minuten lopen.
Parkeergarage Q-Park Europarking op de Marnixstraat beschikt over twee rolstoelvriendelijke parkeerplaatsen. Deze parkeergarage bevindt zich op 9 minuten loopafstand van het theater op Marnixstraat 250. Meer informatie over deze parkeergarage vind je op Q-park.
Kijk voor meer informatie over de toegankelijkheid van DeLaMar op de pagina Rolstoeltoegankelijkheid.
Een officieel getrainde blindengeleidehond mag mee naar binnen om je te begeleiden. Voor vragen of het reserveren van plaatsen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Kijk voor meer informatie over de faciliteiten voor blinden of slechtzienden op de pagina Toegankelijkheid.
Er is een ruimte die we gedurende een voorstelling kunnen reserveren als prikkelarme (stilte)ruimte, kolfruimte of gebedsruimte. Wil je hier gebruik van maken, neem dan uiterlijk 48 uur voor de voorstelling contact met ons op via het contactformulier (selecteer als onderwerp Mijn bezoek vandaag/morgen).
Als de reservering is bevestigd, kan je je bij aankomst in het theater melden bij onze theaterkassa of een theatermedewerker in de entreehal. Je wordt door een medewerker naar de ruimte gebracht.
Mocht je stoelen in onze zaal willen boeken die dicht bij deze ruimte in de buurt zijn, dan adviseren we stoelen op het balkon te boeken aan het uiteinde van de rij op rij 3 t/m 6. Vanaf het uiteinde van deze rijen is de uitgang van het balkon naar de foyers dichtbij.
Bezoekers die meedoen aan de ramadan en tijdens de iftar een voorstelling in DeLaMar bezoeken mogen eten en drinken in de zaal meenemen.
In de directe omgeving van DeLaMar zijn meerdere hotels te vinden. DeLaMar heeft exclusieve afspraken met Clayton Hotel Amsterdam American. Deze hotelovernachtingen worden aangeboden (indien beschikbaar) in een servicemail die je 10 dagen vóór je theaterbezoek van ons ontvangt. Boekers van DeLaMar kunnen via deze servicemail met korting boeken. Kijk voor meer informatie bij Overnachten in de omgeving.
Ben je iets verloren tijdens je bezoek aan ons theater? Laat het ons weten via het contactformulier, met als onderwerp 'Gevonden voorwerpen'. We zullen je zo spoedig mogelijk laten weten of we jouw zoekgeraakte voorwerp hebben gevonden.
Gevonden voorwerpen worden door ons 3 maanden bewaard. Daarna zoeken we een andere bestemming.
Via de pagina voorstellingen kun je klikken op de voorstelling van je keuze. Hier vind je alle informatie over de voorstelling.
De duur van de voorstelling vind je onder 'praktische informatie'. Het kan voorkomen dat de duur nog niet bekend is en daardoor nog niet vermeld wordt.
Indien er programmaboekjes verkrijgbaar zijn bij de voorstelling, kun je terecht bij de merchandisebalie in de entreehal van het theater.
Iedereen is welkom in ons theater. In principe zijn standaard al onze voorstellingen geschikt voor (jong)volwassen bezoekers (16+), tenzij anders vermeld. Als een voorstelling speciaal geschikt is voor jeugdige bezoekers staat dit expliciet bij de voorstellingsinformatie vermeld. Indien er geen leeftijd vermeld staat, kunnen wij niet uitsluiten dat er elementen in de voorstelling voorkomen die door sommigen als minder geschikt voor jongere bezoekers geduid kunnen worden.
Als we vooraf op de hoogte zijn van mogelijke triggers in een voorstelling vermelden we dit op de informatiepagina van de voorstelling bij het uitklapluik ‘Praktische informatie’ onder ‘Mogelijke triggers’. Het kan hierbij bijvoorbeeld gaan om het gebruik van stroboscopische effecten die epileptische aanvallen kunnen veroorzaken. Maar het kan ook gaan over onderwerpen, regiekeuzes of taalgebruik die mensen als onprettig of aanstootgevend kunnen ervaren. Hierbij kun je denken aan fysiek geweld, discriminerende uitingen en naaktheid op het toneel. We doen ons best hierin zo volledig mogelijk te zijn; we kunnen helaas niet uitsluiten dat een voorstelling alsnog elementen bevat die door bepaalde mensen als triggerend worden ervaren.
Tickets voor alle voorstellingen in DeLaMar kunnen online, telefonisch of aan de theaterkassa gekocht worden. Onze website is altijd bereikbaar. Kijk voor de openingstijden van de (telefonische) klantenservice bij Contact. De openingstijden van onze theaterkassa vind je bij Informatie kaartverkoop (let op, je kunt niet contant betalen in DeLaMar).
Kaartverkoop via onze website is volledig veilig. Koop geen tickets via niet-erkende verkooppunten. Je betaalt vaak hoge prijzen en krijgt geen geld terug bij afgelasting van de voorstelling. Kijk voor een lijst van officiële verkopers en tips hoe jij kan helpen de doorverkoop te bestrijden op weetwaarjekoopt.nl.
Voor een groep van meer dan 16 personen is het mogelijk om een groepsarrangement te reserveren. DeLaMar biedt verschillende theaterarrangementen aan zoals een borrelarrangement. Maak direct een reservering of neem contact op via groepen@delamar.nl of 020 – 555 26 83 voor een onvergetelijke avond uit voor jou en je gasten.
Voor het reserveren van een rolstoelplaats kun je dagelijks telefonisch contact opnemen via het nummer: 020-220 01 10 (openingstijden). Het is helaas niet mogelijk direct via onze website rolstoelplaatsen te reserveren.
De rolstoelplaatsen zijn gesitueerd op de eerste rang in de zaal.
Kijk voor meer informatie over de toegankelijkheid van ons theater op Rolstoeltoegankelijkheid.
Het balkon is alleen toegankelijk via trappen (met trapleuningen) en loopt vrij steil af en is dus minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of mensen met erge hoogtevrees.
Maak je gebruik van een rolstoel of rollator en ben je in staat zelfstandig de zaal binnen te gaan, dan zal je rolstoel of rollator buiten de zaal geplaatst worden. Wij raden je aan plaatsen in de zaal (niet op het balkon) en aan het gangpad te reserveren.
Meer informatie over de indeling van onze zaal vind je op Zaalplattegrond. Kijk voor meer informatie over de toegankelijkheid van ons theater op Toegankelijkheid.
Heb je nog vragen? Onze medewerkers helpen je graag met het selecteren van de meest geschikte plaatsen. Neem contact met ons op via Contact.
Meer informatie over de indeling van de zaal en welke plaatsen over meer beenruimte beschikken, vind je op de pagina Zaalplattegrond.
Standaard worden er per boeking €5,00 transactiekosten berekend. Voor enkele grote (musical)producties bedragen de transactiekosten €6,00. De hoogte van de transactiekosten wordt altijd duidelijk vermeld op de voorstellingspagina onder ‘Prijzen’. Als je 1 ticket koopt, worden er maar €3,50 transactiekosten in rekening gebracht. De transactiekosten worden automatisch aan jouw bestelling toegevoegd, nadat je het aantal gewenste tickets hebt geselecteerd en doorgaat in het verkoopproces.
Het toesturen van e-tickets is gratis, voor postverzending hanteren wij een tarief van €4,20. De optie voor postverzending wordt tot 8 dagen vóór de voorstellingsdatum via onze website aangeboden.
Waarom betaal ik transactiekosten?
De transactiekosten die per boeking in rekening gebracht worden dekken de kosten die DeLaMar maakt voor het ticketingsysteem, het betalingssysteem en de administratieve afhandeling van elke boeking. Sommige andere theaters kiezen ervoor om deze kosten per ticket in rekening te brengen. Omdat een groot deel van de voornoemde kosten voor ons per boeking worden gemaakt hebben wij ervoor gekozen deze ook per boeking in rekening te brengen. Elk theater noemt deze kosten overigens anders, zoals orderkosten of servicekosten, maar bij ons heten deze kosten dus ‘transactiekosten’
DeLaMar accepteert de meerdere cadeaukaarten.
DeLaMar cadeaukaart / tegoedvoucher
Je DeLaMar cadeaukaart / tegoedvoucher is zowel via de website, telefonisch als aan de kassa van DeLaMar te verzilveren. Kijk voor meer informatie bij Ik heb een DeLaMar cadeaukaart / tegoedvoucher ontvangen. Hoe werkt dit?
Podium Cadeaukaart en Kunst & Cultuur Cadeaukaart
Met een Podium Cadeaukaart en Kunst & Cultuur Cadeaukaart kun je via de website van DeLaMar en aan de kassa van DeLaMar tickets aanschaffen voor voorstellingen in DeLaMar.
Let op: het kaartnummer en de pincode moet helemaal aan het einde van het aankoopproces ingevoerd worden waar je voor het juiste betaalmiddel kiest (PIN, creditcard of cadeaukaart), dus niet bij het eerdere invulveld Cadeaukaart / Tegoedvoucher. De veiligsheidscode (of pincode) staat vermeld op de achterkant van de cadeaukaart onder de grijze kraslaag.
Wanneer het te betalen bedrag lager is dan het saldo op de cadeaukaart, blijft het resterende bedrag op de kaart staan. Wanneer het te betalen bedrag hoger is dan het saldo, dan kun je het resterende bedrag bijbetalen met een ander betaalmiddel. Voor de Kunst & Cultuur Cadeaukaart geldt een maximumbedrag van €50 per order; een eventueel resterend bedrag kan bijbetaald worden met een ander betaalmiddel.
Theater- en Concertbon
De papieren Theater- en Concertbon, voorganger van de Podium Cadeaukaart, kan uitsluitend aan de kassa van DeLaMar ingewisseld worden. Wanneer het te betalen bedrag lager is dan de waarde van de bon, kan het verschil niet worden uitgekeerd.
DeLaMar Theaterbon
De papieren DeLaMar Theaterbon wordt niet meer verstrekt. Oude DeLaMar Theaterbonnen kunnen nog wel ingewisseld worden, maar uitsluitend aan de kassa van DeLaMar.
Zeker. Onze DeLaMar cadeaukaart is te besteden aan alle reguliere voorstellingen in DeLaMar en tot twee jaar na uitgifte geldig. De cadeaukaart is te koop via DeLaMar cadeaukaart of aan de theaterkassa.
De voucher is in te wisselen voor alle shows die in verkoop zijn via deze website.
1. Ga naar de voorstelling van je keuze*
2. Kies een datum en klik op 'Koop tickets'
3. Aan het einde van het bestelproces moet je je persoonsgegevens invullen. Hier vind je ook een kopje 'Cadeaukaart / Tegoedvoucher'. Vul hier je vouchercode en pincode in. Een eventueel bedrag blijft gewoon op je voucher staan zolang de voucher geldig is. Dit tegoed kun je alsnog gebruiken bij een volgende boeking.
Alle openstaande tegoedvouchers of cadeaukaarten vind je in jouw account onder het kopje ‘Cadeaukaarten’. Hier vind je ook:
- Geldigheidsduur
- Saldotegoed
- Vouchercode en pincode (werd jouw voucher verstrekt vóór 18 december 2022, dan zijn de laatste 4 cijfers van het vouchernummer ook je pincode)
Kom je er via de website niet uit? Je voucher is ook telefonisch of aan onze theaterkassa in te wisselen.
* Heb je een (corona) voucher ontvangen voor een afgelaste voorstelling van Lazarus? Dan is de voucher helaas niet meer bij ons in te wisselen of door ons uit te betalen. Neem voor deze verzoeken contact op met de producent van Lazarus (Stage Entertainment) via hun contactformulier of via het telefoonnummer 0900-1001030 (45 cpm).
Heb je een DeLaMar cadeaukaart cadeau gekregen van iemand anders? Doe dan hier een saldocheck. Hier vind je ook de verloopdatum van jouw cadeaukaart.
Heb je eerder tickets bij DeLaMar geboekt en wil je het saldo van jouw eigen DeLaMar cadeaukaart checken? Alle openstaande tegoeden van DeLaMar cadeaukaarten vind je in jouw account onder het kopje ‘Cadeaukaarten’. Hier vind je de volgende informatie:
- Geldigheidsduur
- Saldotegoed
- Vouchercode en pincode (werd jouw voucher verstrekt vóór 18 december 2022, dan zijn de laatste 4 cijfers van het vouchernummer ook je pincode)
Dit is helaas niet mogelijk. Heb je echter een tegoedvoucher ontvangen omdat een voorstelling door ons afgelast of verplaatst is? In deze gevallen is het wel mogelijk het vouchertegoed uit te laten betalen.* Neem voor restitutie van je voucher contact op met onze klantenservice via ons contactformulier. We verzoeken je het e-mailadres waarop je de voucher hebt ontvangen en je bankgegevens in je bericht te vermelden.
* Heb je een (corona) voucher ontvangen voor een afgelaste voorstelling van Lazarus? Dan is de voucher helaas niet meer bij ons in te wisselen of door ons uit te betalen. Neem voor deze verzoeken contact op met de producent van Lazarus (Stage Entertainment) via hun contactformulier of via het telefoonnummer 0900-1001030 (45 cpm).
De Podiumpas is sinds 13 februari 2023 geldig bij DeLaMar. Kijk op Podiumpas voor meer informatie over de Podiumpas.
Helaas zijn de voorstellingen Sister Act en Saturday Night Fever niet te boeken met de Podiumpas.
Wanneer je in het bezit bent van een CJP-pas of studentenkaart kun je op de dag van de voorstelling maximaal 2 tickets kopen met 50% korting. Dit kan vanaf 12.00 uur online via deze website en tijdens openingstijden aan de kassa van DeLaMar. We willen je verzoeken zoveel mogelijk online te boeken om drukte aan de kassa te voorkomen.
DeLaMar accepteert betalingen via de CJP Cultuurkaart. Cultuur coördinatoren en docenten die geïnteresseerd zijn in een voorstellingsbezoek kunnen via ons contactformulier contact opnemen (kies 'CJP Cultuurkaart' als onderwerp). Gezamenlijk wordt er dan gekeken naar een passend aanbod.
Dat is mogelijk. Deze factuur vind je terug in de oorspronkelijke bestelling. Zoek de mail met de bevestiging van jouw bestelling en klik in de mail op ‘Bekijk bestelling’, of log in op jouw account en bekijk de juiste bestelling. Het besteloverzicht van jouw bestelling voldoet aan alle vereisten waar een btw factuur volgens de Belastingdienst moet voldoen. Je kunt dit besteloverzicht opslaan. Gebruik daarvoor de print-functie in je browser. In de meeste moderne browsers (op zowel pc als mobiel) kan je via de print-functie het overzicht als pdf-bestand opslaan. Dit pdf-bestand kan je gebruiken voor je administratie.
Indien je voor e-tickets hebt gekozen, kun je deze op elk gewenst moment downloaden door in te loggen op je account. Mocht je de tickets per post kwijt zijn, neem dan contact met ons op Contact.
Ook kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs aan de kassa van ons theater een kopie van je tickets opvragen. Dit kan uitsluitend op de dag van de voorstelling.
Er bestaan helaas geen wachtlijsten voor uitverkochte voorstellingen.
Het podium bij Jesus Christ Superstar krijgt de vorm van een ronde toneelarena, waarop bezoekers plaats mogen nemen in zogenaamde Super Seats. Op een Super Seat word je onderdeel van de musical. Je hoeft niet mee te doen met de voorstelling, maar doordat het verhaal zich rondom jou afspeelt en je alles van dichtbij ervaart, word je nóg meer meegezogen in de beleving. Je ontvangt geen rij- en stoelnummer maar je wordt voorafgaand aan de voorstelling via een speciale route naar je stoel gebracht waarbij je plaats zal nemen in het decor op het podium.
Wat is het verschil tussen Super Seats 1 en Super Seats 2?
Met een ticket voor Super Seats 1 krijg je daadwerkelijk een eigen zitplaats met rugleuning toegewezen (deze zitplaatsen kunnen variëren in soort). De prijs voor deze plaatsen ligt net iets onder de prijs van de eerste rang in de zaal.
Super Seats 2 zijn speciaal voor scholieren en studenten gereserveerd. Dit zijn de goedkoopste plaatsen en op deze plaatsen zal je gedurende de voorstelling op een bankje zitten dat je deelt met andere bezoekers. (Heb je een ticket voor Super Seats 2 geboekt? Neem dan bij je bezoek een studenten- of scholierenbewijs mee; hiernaar kan gevraagd worden.)
Kijk ik niet alleen tegen de ruggen van de acteurs aan, aangezien de plaatsen achterop het podium zijn?
De Super Seats bevinden in een halve cirkel als een toneelarena aan de achterkant van het podium. De enscenering wordt echt gemaakt met het publiek op het podium in gedachten, dus je kijkt niet alleen tegen de ruggen van de acteurs aan. Er zullen ook geen decorstukken voor Super Seats staan.
Is het geluid op de Super Seats net zo goed als in de zaal?
De techniek zal zo ingericht worden dat het geluid bij de Super Seats net zo goed is als in de zaal.
Wordt er van mij verwacht dat ik vanaf een Super Seat meespeel met de voorstelling?
Nee, je hoeft niet mee te doen met de voorstelling. Je ervaart het verhaal natuurlijk wel van heel dichtbij, maar er is geen publieksparticipatie.
Zijn Super Seats toegankelijk voor rolstoelgebruikers of mensen die slecht ter been zijn?
Omdat de overige Super Seats zich op verschillende hoogtes bevinden, zullen er meerdere trappen zijn en kan de vloer ongelijk zijn. Daarom adviseren we mensen die slecht ter been niet voor Super Seats te kiezen en een plekje in de zaal te boeken. Plaatsen voor rolstoelgebruikers zijn alleen in de zaal te boeken en niet op de Super Seats.
Ons omruilbeleid
Als je geen gebruik kunt maken van gekochte tickets, is het mogelijk de tickets tot maximaal één week voor de voorstelling om te ruilen voor een andere voorstelling in DeLaMar. Restitutie van je aankoop is niet mogelijk. Het ruilen van de tickets is de eerste keer gratis, daarna brengen wij €2,50 per ticket in rekening. Indien de prijs voor de tickets voor de alternatieve voorstelling hoger ligt, dien je bij te betalen. Indien de prijs lager ligt, ontvang je het verschil niet terug en blijft de oude prijs ook gelden voor de nieuwe voorstelling. Er kan op een eerdere bestelling geen aanbieding of korting met terugwerkende kracht worden toegepast en er wordt op een eerder verkregen bestelling geen restitutie verleend.
Hoe kan ik mijn tickets omruilen?
Dit kan je online zelf eenvoudig doen. Zoek de bevestigingsmail van jouw oorspronkelijke bestelling erbij en klik in de mail op ‘Bekijk bestelling’. Mocht je de mail niet kunnen vinden, dan kan je ook bij je bestelling komen door in te loggen op jouw account. In het overzicht van de betreffende bestelling vind je een knop 'Tickets ruilen'. Naast deze knop staat vermeld hoeveel keer je nog gratis mag omruilen of dat er kosten gelden voor de omruiling. Zodra je op de knop 'Tickets ruilen' klikt, kan je zelf een andere mooie voorstelling en jouw gewenste plaatsen uitkiezen. Als je moet bijbetalen wordt dit vanzelf getoond en kan je dit gelijk voldoen. Na afronding ontvang je uiteraard een bevestiging van de omruiling in je mailbox mét de tickets voor de nieuwe voorstelling.
Heb je je tickets bij de theaterkassa gekocht? Of heb je tickets voor een speciaal actietarief gekocht en wil je deze omruilen naar een andere productie, maar lukt dit niet online? Neem dan contact op met onze klantenservice. Hiervoor kunnen afwijkende voorwaarden gelden.
Het verschilt per voorstelling wanneer de deuren van de zaal geopend worden, maar we ontvangen je graag vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling in een van onze foyers. Hier kan je eventueel onder genot van een drankje of een versnapering plaatsnemen tot de zaaldeuren opengaan.
Kijk voor de openingstijden van onze theaterkassa bij Informatie kaartverkoop.
Ja, dat kan. Bekijk de zaal plattegrond van de Mary Dresselhuys zaal en de Wim Sonneveld zaal bij Zaalplattegrond.
Voorafgaand aan de voorstelling kun je op je gemak de bijzondere fotocollectie bekijken. De foyers zijn vanaf één uur voor aanvang van de voorstelling geopend. Kijk voor meer informatie op Fotocollectie.
DeLaMar doet er alles aan om een zo groen mogelijk theater te zijn. Op Duurzaamheid lees je wat we op het gebied van duurzaamheid hebben bereikt en willen bereiken.
Wij willen dat iedereen zich thuis voelt in DeLaMar. Op Zaalplattegrond lees je meer over de indeling van onze zaal, onder meer over de bereikbaarheid van bepaalde stoelen voor mensen die slecht ter been zijn.
Om ervoor te zorgen dat iedereen van een fijn theaterbezoek kan genieten, werken we samen met verschillende organisaties die zich inzetten voor een inclusieve theaterbeleving. Kijk bij Toegankelijkheid voor meer informatie.
Borrelen
Vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling en na de voorstelling kun je in Café DeLaMar of onze sfeervolle foyers heerlijk borrelen.
Heb je in de pauze of na de voorstelling zin in een hapje en drankje, maar sta je liever niet in de rij voor de bar? Reserveer dan van tevoren een borrelarrangement. Open hiervoor het besteloverzicht via de bestelbevestiging in je mailbox of log in via Mijn account. Ga naar de bestelling met de juiste voorstelling en klik op 'Maak je bezoek compleet'. Een borrelarrangement kan tot 24 uur voor aanvang van de voorstelling geboekt worden. Borrelarrangementen kunnen ook bij binnenkomst in het theater aan de bar besteld worden (op basis van beschikbaarheid).
Café DeLaMar
Voor én na de theatervoorstellingen kun je in Café DeLaMar terecht voor drankjes en borrelhappen. Daarnaast is er livemuziek van wisselende artiesten.
Lunchen of dineren
Begin je theaterbezoek in Café Americain , een iconisch grand café op minder dan een minuut lopen van DeLaMar. Een restaurantarrangement kan tot 24 uur voor aanvang van de voorstelling online geboekt worden via Mijn account. Ga naar de juiste bestelling en klik hier op 'Maak je bezoek compleet'. Bekijk alle mogelijkheden bij Café Americain.
Let op: je kunt niet contant betalen in DeLaMar.
Heb je in de pauze of na de voorstelling zin in een hapje en drankje, maar sta je liever niet in de rij voor de bar? Reserveer dan van tevoren een borrelarrangement.
Een borrelarrangement kan tot 24 uur voor aanvang van de voorstelling geboekt worden via Mijn account. Ga naar de bestelling met de juiste voorstelling en klik op 'Maak je bezoek compleet'.
Borrelarrangementen kunnen ook bij binnenkomst in het theater aan de bar besteld worden (op basis van beschikbaarheid).
Vanaf 16 personen is het mogelijk om een groepsarrangement te reserveren. DeLaMar biedt verschillende theaterarrangementen aan zoals een ontvangst, pauze-arrangement. Maak direct een reservering of neem contact op via groepen@delamar.nl of 020 – 555 26 83 voor een onvergetelijke avond uit voor jou en je gasten.
Je kunt je arrangement bij Café Americain tot 24 uur voor de voorstelling omboeken naar een andere datum of annuleren via onze klantenservice.
Vanaf 24 uur voor de voorstelling dien je rechtstreeks contact op te nemen met Café Americain via reservations@cafeamericain.nl.
In Mijn account kan je alle bestellingen terugzien van voorstellingen waarvoor je tickets hebt gekocht (in de toekomst of uit het verleden). Binnen je bestelling kan je:
- tickets downloaden of doorsturen
- een factuur opmaken
- tickets ruilen voor een andere datum of voorstelling (tot 1 week voor de voorstelling)
- restaurantreserveringen maken (tot 5 dagen voor de voorstelling)
- borrelarrangementen bijbestellen (tot 6 uur voor de voorstelling)
- cadeaukaarten inzien met kaartnummer, pincode, geldigheidsduur en saldo
Je kunt Mijn account bovendien je persoonsgegevens inzien en eventueel wijzigen.
DeLaMar heeft sinds 19 december 2022 een nieuw ticketsysteem. Had je een account bij ons voormalige ticketsysteem Eventim? Dan zal je jouw wachtwoord opnieuw moeten instellen. Dat kan eenvoudig via Wachtwoord vergeten? Jouw gebruikersnaam is jouw e-mailadres.
Je logt in met je e-mailadres en wachtwoord via Mijn account.
Heb je al een account? Dan kun je Inloggen om je persoonlijke gegevens te wijzigen. Mocht dit niet lukken dan kun je contact met ons op via het contactformulier.
In onze tweemaandelijkse nieuwsbrief vind je onder andere de nieuwste voorstellingen, exclusieve voorproefjes en leuke extraatjes. Schrijf je snel in via onderstaand formulier:
Afmelden
In de mailingen die je van ons ontvangt kun je onderin op de knop 'afmelden' klikken om te zorgen dat je wordt afgemeld voor deze mailingen. Mocht dit niet lukken, dan kun je contact met ons opnemen via onze contactpagina.
Heb je al een account? Dan kun je Inloggen om bijvoorbeeld je reserveringen of persoonlijke gegevens te bekijken en/of wijzigen. Ook kun je je persoonlijke gegevens opvragen door contact met ons op te nemen via het contactformulier. Lees meer over onze privacy- en cookieverklaring.