Hostmanship
training

Samen met de Hostmanship Group geven we twee soorten hostmanship trainingen in ons theater: ‘Excelleren in klantbeleving’ en ‘Employee experience’. Aan de hand van het hostmanship-principe leren bedrijven hier waardevolle klant- of medewerkersrelaties op te bouwen. Kijk hieronder welke training bij uw wensen past.

Centrale vragen

Excelleren in klantbeleving

  • Hoe creëer ik een vijf-sterren ervaring voor mijn klanten?
  • Hoe zorg ik voor meer trouwe klanten?
  • Hoe bouw ik aan een onderscheidende merkbeleving?
  • Hoe breng ik klantgerichtheid tot leven en hoe zorg ik ervoor dat dit zo blijft?

Excelleren in klantbeleving

Employee experience

  • Hoe trek ik de beste werknemers aan?
  • Hoe kan ik werken aan het geluk van mijn werknemers?
  • Hoe behoud ik werknemers?
  • Hoe maak ik van werknemers ambassadeurs van mijn organisatie?

Employee experience

Deel via WhatsApp
Deel via e-mail

Locatie bezichtigen?

Wilt u onze unieke evenementenlocatie bekijken en de mogelijkheden bespreken? Bel ons op
020-555 2680 voor een vrijblijvende locatie bezichtiging of laat uw gegevens achter, dan nemen wij contact met u op.

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van de grenzeloze zakelijke mogelijkheden binnen ons bijzondere theater? Meld u dan aan voor onze zakelijke nieuwsbrief!
Dit formulier wordt beschermd door reCAPTCHA van Google.
Het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden zijn van toepassing.
Contact Contact