Hostmanship
training

Samen met de Hostmanship Group geven we twee soorten hostmanship trainingen in ons theater: ‘Excelleren in klantbeleving’ en ‘Employee experience’. Aan de hand van het hostmanship-principe leren bedrijven hier waardevolle klant- of medewerkersrelaties op te bouwen. Kijk hieronder welke training bij jouw wensen past.

Centrale vragen

Excelleren in klantbeleving

  • Hoe creëer ik een vijf-sterren ervaring voor mijn klanten?
  • Hoe zorg ik voor meer trouwe klanten?
  • Hoe bouw ik aan een onderscheidende merkbeleving?
  • Hoe breng ik klantgerichtheid tot leven en hoe zorg ik ervoor dat dit zo blijft?

Excelleren in klantbeleving

Employee experience

  • Hoe trek ik de beste werknemers aan?
  • Hoe kan ik werken aan het geluk van mijn werknemers?
  • Hoe behoud ik werknemers?
  • Hoe maak ik van werknemers ambassadeurs van mijn organisatie?

Employee experience

Deel via WhatsApp
Deel via e-mail

Locatie bezichtigen?

Wil je onze unieke evenementenlocatie bekijken en de mogelijkheden bespreken? Bel ons op
020-555 2680 voor een vrijblijvende locatie bezichtiging of laat je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op.

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van de grenzeloze zakelijke mogelijkheden binnen ons bijzondere theater? Meld je dan aan voor onze zakelijke nieuwsbrief!
Contact Contact