Samen met de Hostmanship Group geven we twee soorten hostmanship trainingen in ons theater: ‘Mensgerichte dienstverlening’ en ‘Betrokken medewerkers’. Aan de hand van het hostmanship-principe leren bedrijven hier waardevolle klant- of medewerkersrelaties op te bouwen. Kijk hieronder welke training bij uw wensen past.
Centrale vragen
Mensgerichte dienstverlening
Hoe creëer ik een vijf-sterren ervaring voor mijn klanten?
Hoe zorg ik voor meer trouwe klanten?
Hoe bouw ik aan een onderscheidende merkbeleving?
Hoe breng ik klantgerichtheid tot leven en hoe zorg ik ervoor dat dit zo blijft?
Hostmanship staat bij ons hoog in het vaandel. We denken vooruit en overtreffen verwachtingen, zodat u zich nergens zorgen over hoeft te maken.
Inspirerende omgeving
De historische gevel, indrukwekkende zalen, intieme foyers en bijzondere fotocollecties maken van DeLaMar Theater een inspirerende omgeving voor elk evenement.
Ervaren
We werken met een eigen opgeleid, zeer ervaren public service- en techniekteam, zodat u steeds de beste mensen tot uw beschikking hebt.
Locatie bezichtigen?
Wilt u onze unieke evenementenlocatie bekijken en de mogelijkheden bespreken? Bel ons op 020-555 2680 voor een vrijblijvende locatie bezichtiging of laat uw gegevens achter, dan nemen wij contact met u op.
Nieuwsbrief
Op de hoogte blijven van de grenzeloze zakelijke mogelijkheden binnen ons bijzondere theater? Meld u dan aan voor onze zakelijke nieuwsbrief!
Delamar.nl gebruikt functionele en analytische cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van deze website te analyseren. Om relevante advertenties te kunnen tonen, plaatsen we ook marketing (tracking) cookies. Akkoord met marketing (tracking) cookies en het daarvoor delen van jouw gegevens met derden? Klik dan op Accepteren. Wil je dit liever niet, klik dan op Minimale cookies. Je kunt je keuze altijd aanpassen via ons cookiebeleid. Lees ons Privacy statement en ons cookiebeleid.