Hostmanship training
Samen met de Hostmanship Group geven we twee soorten hostmanship trainingen in ons theater: ‘Mensgerichte dienstverlening’ en ‘Betrokken medewerkers’. Aan de hand van het hostmanship-principe leren bedrijven hier waardevolle klant- of medewerkersrelaties op te bouwen. Kijk hieronder welke training bij jouw wensen past.
Offerte aanvragenOf bel 020 555 2680
Centrale vragen
Centrale vragen
- Hoe creëer ik een vijf-sterren ervaring voor mijn klanten?
- Hoe zorg ik voor meer trouwe klanten?
- Hoe bouw ik aan een onderscheidende merkbeleving?
- Hoe breng ik klantgerichtheid tot leven en hoe zorg ik ervoor dat dit zo blijft?
Betrokken medewerkers
- Hoe trek ik de beste werknemers aan?
- Hoe kan ik werken aan het geluk van mijn werknemers?
- Hoe behoud ik werknemers?
- Hoe maak ik van werknemers ambassadeurs van mijn organisatie?
We bieden
Totaal ontzorgen
Hostmanship staat bij ons hoog in het vaandel. We denken vooruit en overtreffen verwachtingen, zodat je je nergens zorgen over hoeft te maken.
Inspirerende omgeving
De historische gevel, indrukwekkende zalen, intieme foyers en bijzondere fotocollecties maken van DeLaMar Theater een inspirerende omgeving voor elk evenement.
Ervaren
We werken met een eigen opgeleid, zeer ervaren public service- en techniekteam, zodat je steeds de beste mensen tot jouw beschikking hebt.
Nieuwsgierig geworden?
Ben je benieuwd naar onze mogelijkheden of wil je meer weten over ons theater als evenementen locatie? Bel ons op 020-555 2680 mail naar events@delamar.nl of laat hier je gegevens achter, dan nemen wij contact met je op.