Veelgestelde vragen

Klik hier voor veelgestelde vragen DeLaMar West 

Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen over DeLaMar (centrum). Staat je vraag er niet tussen? Chat direct met ons (rechts) onderaan de pagina (indien de knop afwezig is, is onze chat gesloten) of neem contact met ons op via onze contactpagina

Vraag over een afgelaste voorstelling? Kijk dan eerst hier

Maatregelen rond het coronavirus
Is het theater geopend?

Tijdens de coronapersconferentie van 26 november is bekendgemaakt dat de Nederlandse theaters van 28 november t/m 18 december elke dag om 17:00 uur moeten sluiten. Dit betekent helaas dat in er deze periode geen avondvoorstellingen kunnen plaatsvinden. Met boekers van kaarten voor afgelaste voorstellingen wordt contact opgenomen. Gezien de huidige omstandigheden kan dit langer duren dan dat je van ons gewend bent. We willen je verzoeken om op dit moment zelf geen contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we de meest noodzakelijke communicatie voorrang kunnen geven. Lees meer

Moet ik bij binnenkomst in het theater een coronatoegangsbewijs laten zien?

Ja, in overeenstemming met de maatregelen vanuit de overheid vragen we onze bezoekers vanaf 13 jaar een coronatoegangsbewijs te tonen in combinatie met een geldig identiteitsbewijs. 

Je coronatoegangsbewijs is op 3 manieren te verkrijgen:

  • Vaccinatiebewijs

Een volledige coronavaccinatie met een Europees goedgekeurd vaccin. Vanaf zaterdag 10 juli is in Nederland een vaccinatie geldig vanaf 14 dagen nadat je volledig bent gevaccineerd.

  • Herstelbewijs

Een bewijs dat je minder dan 6 maanden geleden hersteld bent van corona.

  • Testbewijs

Een negatieve testuitslag van minder dan 24 uur voor aanvang van de voorstelling. Via www.testenvoortoegang.org kun je een afspraak maken voor een gratis coronatest.

Open de Coronacheck-app op je telefoon om je coronatoegangsbewijs op te halen, of ga naar coronacheck.nl om een papieren versie te printen.

Bij aankomst
Op de toegangskaarten van de door jou geboekte voorstelling staat een kleur die correspondeerde met een van de ingangen van ons theater. Echter is deze kleur niet meer van toepassing, omdat deze werd gebruikt in een periode waarin andere coronamaatregelen golden. Bij de ingang scant een medewerker de QR-code uit jouw coronatoegangsbewijs en worden deze gegevens met je identiteitsbewijs gecontroleerd. Hierna kun je doorlopen naar de halte waar je toegangskaarten worden gecontroleerd. 

Overigens laat de QR-code niet zien of je getest, gevaccineerd of recent hersteld bent. Onze medewerker ziet alleen de voorletters van je naam, je geboortedag en -maand en een groen scherm om aan te geven dat het coronatoegangsbewijs geldig is. Wij slaan deze gegevens niet op.

Alsnog klachten
Heb je ondanks de negatieve testuitslag toch klachten die passen bij het coronavirus? Dan vragen we je om niet naar de voorstelling te komen. Laat je testen bij de GGD, via onze klantenservice kun je restitutie voor de voorstelling aanvragen.

Welke maatregelen zijn er genomen zodat het theater veilig te bezoeken is?

We hebben door het hele theater uiteenlopende maatregelen genomen waardoor ons theater veilig te bezoeken is en onze bezoekers, ons personeel en onze artiesten minimaal 1,5 meter afstand van elkaar kunnen houden. Enkele van deze maatregelen zijn:

  • Alle beschikbare stoelen hebben altijd een afstand van minimaal 1,5 meter tot elkaar;
  • De deuren staan open zodat bezoekers geen deurklinken hoeven aan te raken;
  • Het theater is een half uur voor aanvang van de voorstelling toegankelijk (m.u.v. de theaterkassa) en er zijn voldoende medewerkers aanwezig om bezoekers de weg te wijzen om zodoende een soepele doorloop te garanderen;
  • Er kon en kan nog steeds alleen gepind worden in ons theater;
  • Bij de ingang van het theater vragen we onze bezoekers vanaf 13 jaar een coronatoegangsbewijs te tonen in combinatie met een geldig identiteitsbewijs;
  • Het is verplicht om in ons theater een mondkapje te dragen tijdens verplaatsing. Wanneer je zit, in de foyer of op je plek in de zaal, mag je mondkapje af (dus ook tijdens de voorstelling);
  • De garderobe is wegens veiligheidsoverwegingen gesloten. Bezoekers nemen de jas mee de zaal in en kunnen deze op de stoelen naast zich leggen, die verplicht vrijgehouden worden om de 1,5 meter afstand te bewaken.

Dit is uiteraard slechts een selectie van de genomen maatregelen. We zijn verheugd dat we onze bezoekers mooie voorstellingen kunnen aanbieden, maar de veiligheid van onze gasten, artiesten en eigen medewerkers staat altijd voorop.

Ik ga vandaag naar een voorstelling maar ik en/of iemand in mijn omgeving hebben gezondheidsklachten. Wat nu?

Bij gezondheidsklachten adviseren we je vóór aanvang van de voorstelling via onze chat of telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. De medewerker van de klantenservice zal met je op zoek gaan naar een alternatieve datum/voorstelling of zal indien gewenst het aankoopbedrag terug betalen. Omdat we alleen een alternatief kunnen aanbieden als je melding vóór aanvang van de voorstelling door een medewerker in behandeling is genomen, adviseren we niet te mailen. We kunnen namelijk niet garanderen dat je e-mail op tijd in behandeling wordt genomen.

Moet ik een mondkapje dragen en 1,5 meter afstand houden in het theater?

Vanaf 28 november geldt de verplichting om 1,5 meter afstand te houden en een mondkapje te dragen op alle plaatsen waar een vaste zitplaats geldt, dus ook in ons theater. In het theater wordt duidelijk gecommuniceerd hoe de maatregelen nageleefd moeten worden. Wanneer je zit, in de foyer of op je plek in de zaal, mag je mondkapje af (dus ook tijdens de voorstelling).

Is er een pauze?

Ja, dat is het geval als er op de voorstellingspagina vermeld wordt dat er een pauze in de voorstelling zit.

Ik heb voor een voorstelling in de periode van 13 november t/m 27 november een borrelarrangement gereserveerd. Wat nu?

Voor de periode van 13 november t/m 27 november was ons theater geopend, maar konden wij vanwege overheidsmaatregelen geen borrelarrangementen aanbieden. Mocht je een arrangement in deze periode hebben gereserveerd* , dan wordt het betaalde bedrag terug op je rekening gestort. Heb je je arrangement met een voucher betaald? Dan neemt onze klantenservice contact met je op. We willen je vragen om in de tussentijd niet zelf contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we de meest noodzakelijke communicatie voorrang kunnen geven.

* Vanaf zaterdag 13 november 18.00 uur

Waarom staat er op mijn kaart dat het stoelnummer onder voorbehoud is?

Het toewijzen van zitplaatsen gebeurt altijd volgens de geldende coronaregels. Tijdens het boeken van je kaarten kunnen echter andere regels van toepassing zijn dan op de dag van de voorstelling. Om die reden kunnen we het stoelnummer niet garanderen, maar de rang in de zaal is uiteraard wel gegarandeerd. We verzekeren dus dat je een plek in de zaal toegewezen krijgt die overeenkomt met de rang waarvoor je betaald hebt.

Met hoeveel mensen mogen we naast elkaar zitten in het theater?

Vanaf 28 november geldt de verplichting van 1,5 meter afstand op alle plaatsen waar een vaste zitplaats geldt, dus ook in ons theater. Een gezelschap van maximaal 4 personen kan naast elkaar zitten. 

Hoeveel mensen laten jullie toe in de zaal?

Vanaf 28 november geldt de verplichting van 1,5 meter afstand op alle plaatsen waar een vaste zitplaats geldt, dus ook in ons theater. Dit betekent dat we ruimte hebben voor 166 mensen in onze Mary Dresselhuys zaal en 250 mensen in de Wim Sonneveld zaal. 

Hoe voorkomen jullie drukte bij de ingang?

Het theater is een half uur voor aanvang van de voorstelling toegankelijk (met uitzondering van de theaterkassa). Als bezoeker ben je dus van harte welkom om wat eerder te komen en een drankje te bestellen. Daarnaast zijn er vanaf de straatkant meerdere ingangen beschikbaar. Op deze manieren proberen we de drukte zo veel mogelijk te spreiden. Vanaf 28 november tot en met 18 december is ons theater vanaf 17 uur gesloten.

Wat zijn de maatregelen rondom jullie airconditioning en luchtcirculatie?

Wat betreft onze airconditioning en luchtcirculatie hanteren we altijd de richtlijnen van het RIVM. Deze richtlijnen geven op dit moment geen eenduidige uitsluitsel over de effecten van airconditioning en luchtventilatie op de verspreiding van het coronavirus, of hoe we hier als theater het beste mee om kunnen gaan. Natuurlijk houden we de aanscherpingen van de RIVM rond dit thema nauwlettend in de gaten, en zullen we eventuele aanpassingen zo snel mogelijk doorvoeren.

We kunnen in ieder geval melden dat we geen gebruik maken van zogenaamde ‘recirculatie’-technieken, wat betekent dat de lucht in ons theater niet wordt ‘hergebruikt’. De door ons gebruikte AFPRO filters zuiveren de lucht intensief waardoor het klimaat binnen in het gebouw zelfs 4 x minder fijnstof bevat dan buiten op straat. Er is op dit moment echter nog geen onderzoek beschikbaar waarin wordt aangetoond wat de filterende werking is op de aerosols van het Covid 19 virus.

Is de garderobe geopend?

De garderobe is wegens veiligheidsoverwegingen gesloten. Bezoekers nemen de jas mee de zaal in en kunnen deze op de stoelen naast zich leggen, die verplicht vrijgehouden worden om de 1,5 meter afstand te bewaken.

Is het Grand Cafe geopend?

Tijdens de coronapersconferentie van 26 november is bekendgemaakt dat de Nederlandse theaters van 28 november t/m 18 december elke dag om 17:00 uur hun deuren moeten sluiten. Gedurende deze periode zal ook het Grand Café gesloten zijn. Via ons online reserveersysteem kan je zien op welke momenten het Grand Café nog wel geopend is.

Is de theaterkassa geopend?

Update 26 november: Tijdens de coronapersconferentie van 26 november is bekendgemaakt dat de Nederlandse theaters van 28 november t/m 18 december elke dag om 17:00 uur hun deuren moeten sluiten. De kassa is gedurende deze periode enkel geopend vanaf 2 uur voor aanvang van een matinee voorstelling; in onze agenda kan je in één oogopslag zien op welke dagen er een matinee voorstelling is.

Onze kassamedewerkers helpen je graag met het kopen van de kaarten aan de kassa in het theater. In het kader van de coronamaatregelen willen we iedereen echter verzoeken de kaarten zoveel mogelijk via onze website aan te schaffen, zodat drukte bij de kassa wordt voorkomen.

Vanaf 19 december: De kassa van DeLaMar (centrum) is geopend op dagen dat er een voorstelling in het theater is; in onze agenda kan je in één oogopslag zien op welke dagen dat is. Op deze dagen is de theaterkassa vanaf 17:00 uur geopend, bij middagvoorstellingen is de theaterkassa één uur voor aanvang van de voorstelling geopend. De theaterkassa sluit 15 minuten na aanvang van de laatste voorstelling. Op dagen dat er geen voorstelling is, is de kassa gesloten.

Aan de kassa zijn verschillende betaalmogelijkheden: Pin, creditcard en diverse cadeaubonnen. Let op: je kunt niet contant betalen in DeLaMar.

De rest van het theater is vanaf een uur voor aanvang van de voorstelling toegankelijk voor publiek.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?

De rolstoelplaatsen zijn gesitueerd op de eerste rang in de zaal. Mocht je een rolstoelplaats willen reserveren dan kun je dagelijks telefonisch contact opnemen via 0900 - 10 10 202 (lokaal tarief, bekijk openingstijden). Het is niet mogelijk online rolstoelplaatsen te reserveren.

Wat gebeurt er met voorstellingen die door de coronamaatregelen zijn afgelast?

Op deze speciale update-pagina vind je de actuele status van elke voorstelling die sinds de start van de coronacrisis is afgelast. We willen je verzoeken om bij vragen over de status van jouw afgelaste voorstelling eerst de status van jouw voorstelling te controleren en eventuele mails af te wachten; zo kunnen we drukte bij onze klantenservice zo veel mogelijk spreiden.

Ik ben nog in bezit van kaarten van een voorstelling die door de maatregelen rond het coronavirus is afgelast. Kan ik met het aankoopbedrag van deze kaarten nieuwe kaarten aanschaffen voor een andere voorstelling?

Heb je eerder een voorstelling geboekt die door de maatregelen rond het coronavirus definitief is afgelast en niet kan worden verplaatst, dan ontvang je een voucher ter hoogte van de originele ticketprijs (incl. order- en verzendkosten). Je kunt dit bedrag inzetten om kaarten voor onze reguliere programmering te boeken, op een dag die jou uitkomt. Na besteding van de voucher blijft een eventueel restbedrag op de voucher behouden en kan dit restbedrag alsnog besteed worden aan andere voorstellingen. Zodra bekend wordt wanneer onze reguliere programmering weer door kan gaan, ontvang je deze voucher en kun je een (of meerdere) van deze voorstellingen boeken. We houden je via de mail en onze speciale status-pagina op de hoogte van de ontwikkelingen.

Heb je nog geen voucher ontvangen en wil je liever je eerder geboekte kaarten omzetten naar kaarten voor een andere voorstelling, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen dan je oorspronkelijke kaarten annuleren en nieuwe kaarten inboeken voor de door jouw gekozen voorstelling. De medewerker zal je uitleggen hoe dat werkt.

Tegoedvouchers
Waarom heb ik een voucher ontvangen?

Zoals veel andere theaters hebben wij een speciale voucher in het leven geroepen, die je ontvangt als een door jou geboekte voorstelling wegens de coronacrisis geannuleerd is of mogelijk verzet wordt. Op de voucher staat een bedrag ter hoogte van je oorspronkelijke ticketprijs (incl. order- en verzendkosten). De voucher is minimaal 1 jaar geldig, de exacte verloopdatum staat in de mail met de vouchercode vermeld. Je hebt dus minstens 1 jaar de tijd om kaarten te kopen voor elke voorstelling in ons theater. Wordt je afgelaste voorstelling verplaatst, maar is de definitieve datum nog niet bekend? Natuurlijk kun je je voucher ook bewaren voor een nieuwe datum van de afgelaste voorstelling. Zodra we een nieuwe datum gevonden hebben, sturen we alle boekers van deze voorstelling gelijk een mail en kun jij beslissen of je je voucher hier voor in wil zetten. 

Behalve dat je op deze manier een leuk uitje hebt om naar uit te kijken, zijn deze vouchers van groot belang voor zowel ons theater als de decorbouwers, technici, componisten, zaalwachten, en de andere mensen achter al die mooie voorstellingen. Het biedt ons allemaal wat meer zekerheid als we na de coronacrisis weer kunnen rekenen op genoeg bezoekers om onze sector draaiende te houden, en zo te kunnen werken aan nieuwe theaterbelevenissen.

Hoe lang is de voucher geldig?

De voucher is minimaal 2 jaar geldig vanaf het moment van verzending. De verloopdatum van de voucher vind je terug in de mail met de vouchercode. Het is goed mogelijk dat je een mail met een vouchercode hebt ontvangen waarin een geldigheidsduur van 1 jaar vermeld wordt. Dat komt doordat alle vouchers die vóór maart 2021 zijn verzonden in eerste instantie een geldigheidsduur van 1 jaar hadden. Begin maart 2021 is de geldigheidsduur van alle vouchers echter verlengd naar 2 jaar. Zo heb je meer tijd om je tegoed te besteden aan een voorstelling in DeLaMar.*

Na het verstrijken van de geldigheidsduur is het resterende voucherbedrag nog steeds van jou. We zullen na verstrijken van de geldigheidsduur het restbedrag alsnog aan je uitkeren, of we verlengen de looptijd zodat je de voucher nog op een later moment kan gebruiken.

* We volgen hierbij de regeling ‘Bewaar je ticket, geniet later’. Deze regeling wordt ondersteund door het ministerie van OC&W en EZK en volgt de regels van de Autoriteit Consument en Markt.

Wat is de waarde van de voucher?

Op deze voucher staat een bedrag ter hoogte van je oorspronkelijke ticketprijs incl. order- en verzendkosten en exclusief eventuele aangeschafte borrel- of dinerarrangementen. Aangeschafte borrel- of dinerarrangementen worden namelijk teruggestort op de rekening van waar deze betaald zijn. Dit bedrag wordt zo spoedig mogelijk na verzending van jouw voucher teruggestort.

Hoe wissel ik mijn voucher in?

De voucher in te wisselen voor alle shows die in verkoop zijn via deze website.

1. Ga naar de voorstelling van je keuze
2. Kies een datum en klik op 'bestel kaarten'
3. Kies het gewenste aantal stoelen en voeg deze toe aan je winkelwagen
4. Klik in je winkelwagentje op het pijltje 'Gebruik DeLaMar Voucher/Cadeaubon'
5. Hier kun je de code van je voucher invullen (deze heb je via de mail ontvangen). Het bedrag wordt verrekend
6. Doorloop de rest van de stappen voor het boeken van je kaarten

Kom je er via de website niet uit? Je voucher is ook telefonisch in te wisselen. De voucher is niet inwisselbaar aan onze theaterkassa.

Kan ik bijbetalen als de voorstellingsprijs van mijn nieuwe boeking hoger is dan het bedrag op mijn voucher?

Ja, dat is mogelijk. Aan het einde van het bestelproces kun je na besteding van het tegoed op je voucher een eventueel restbedrag via de gebruikelijke betaalmogelijkheden (iDeal, creditcard of Podium Cadeaukaart) afrekenen.

Er is nog een restbedrag over op mijn voucher nadat ik kaarten heb gekocht. Wat gebeurt daar mee?

Het resterende bedrag blijft gewoon op je voucher staan zolang de voucher geldig is. Dit tegoed kun je alsnog gebruiken bij een volgende boeking.

Kan ik meerdere vouchers inwisselen in één aankoop?

Ja, dat is mogelijk. Nadat je in het bestelproces één vouchercode hebt ingevoerd, kun je gelijk een nieuwe invoeren.

Waarom heb ik meerdere vouchers ontvangen?

De vouchers worden verzonden per boeking én per voorstelling. Als je bijvoorbeeld in één aankoop twee verschillende voorstellingen hebt geboekt, ontvang je een aparte voucher voor beide voorstellingen. Heb je op verschillende momenten een aankoop gedaan, dan ontvang je ook een aparte voucher voor de verschillende aankopen.

Ik heb nog maar één voucher ontvangen, terwijl ik er meer zou moeten ontvangen. Hoe zit dat?

De vouchers worden per voorstelling verzonden, maar worden niet voor alle voorstellingen tegelijk verzonden. Dit heeft een aantal redenen. Bij sommige voorstellingen is het nog niet duidelijk of deze definitief verplaatst wordt of definitief geannuleerd is. En als de voorstelling verplaatst is, is het soms nog niet duidelijk wanneer de voorstelling ingehaald zal worden. Dit is allemaal van belang om te kunnen bepalen wat het beste moment is om de vouchers te versturen of een andere oplossing aan te bieden. We willen bovendien de druk op de klantenservice beperken en de gevolgen bij technische storingen zo klein mogelijk houden. Om die redenen spreiden we de verzending van vouchers.

Kan ik de voucher ook telefonisch of via de theaterkassa inwisselen?

De voucher is telefonisch of online inwisselbaar voor voorstellingen in DeLaMar. De voucher is niet inwisselbaar aan de theaterkassa van DeLaMar. Kijk hier voor meer informatie over onze verkooppunten.

Kan ik de voucher ook gebruiken voor de aanschaf van een borrel- of dinerarrangement?

Je kunt de voucher inwisselen voor alle shows die in verkoop zijn via onze website inclusief bijbehorende producten zoals borrel- of dinerarrangementen (indien beschikbaar). 

Update januari 2021: op dit moment worden er geen borrel- of dinerarrangementen aangeboden via onze website. Het is wel mogelijk voor af te reserveren voor een diner of brunch in ons Grand Café via deze speciale pagina. In het Grand Café moet met pin of creditcard betaald worden. De voucher is niet te besteden in ons Grand Café.

Ik ben mijn voucher kwijt. Wat nu?

Geen nood. Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice zorgen we ervoor dat je alsnog een vouchercode ontvangt. We willen je verzoeken het ordernummer (terug te vinden op de oorspronkelijke aankoopbevestiging) of het e-mailadres waarop je de kaarten van je afgelaste voorstelling had ontvangen bij de hand te houden.

Ik heb nooit een voucher ontvangen. Hoe kom ik alsnog aan mijn voucher?

We versturen de vouchers in verschillende fases, dus het is mogelijk dat er voor jouw afgelaste voorstelling nog geen voucher is verzonden. Op onze speciale status-pagina kan je terugzien wat de status van jouw afgelaste voorstelling is. Als er een voucher voor jouw voorstelling verzonden is, dan staat dat daar duidelijk vermeld.

Hebben wij de vouchers al wel verzonden, maar heb jij nog geen voucher ontvangen? Controleer dan eerst de map 'Ongewenste mail' van je mailbox. Als de voucher ook niet in je ongewenste mail is terug te vinden, willen we je vragen contact met ons op te nemen, dan zorgen wij ervoor dat je alsnog de voucher ontvangt waar jij recht op hebt. We willen je verzoeken het ordernummer (terug te vinden op de oorspronkelijke aankoopbevestiging) of het e-mailadres waarop je de kaarten hebt ontvangen bij de hand te houden.

Zijn er nog geen vouchers verzonden voor jouw afgelaste voorstelling, maar wil je liever je eerder geboekte kaarten omzetten naar kaarten voor een andere voorstelling, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen dan je oorspronkelijke kaarten annuleren en nieuwe kaarten inboeken voor de door jouw gekozen voorstelling. De medewerker zal je uitleggen hoe dat werkt.

Kan ik ook mijn geld terugkrijgen?

De voucher biedt jou de vrijheid zelf een datum kiezen waarop je ons theater opnieuw wilt bezoeken. Zo kun je jezelf ook in deze moeilijke tijden alsnog met een avondje uit verwennen. Als je je voucher na de verloopdatum nog niet besteed hebt, zullen wij het restbedrag alsnog aan je uitkeren of verlengen we de looptijd zodat je de voucher op een later moment kan gebruiken.

Schikt de oplossing van een voucher toch niet voor jouw situatie? Dan kun je je aankoopbedrag (inclusief order- en verzendkosten) aan ons terugvragen. We willen je vragen hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier. We verzoeken je het ordernummer (terug te vinden op de oorspronkelijke aankoopbevestiging) en het e-mailadres waarop je de kaarten hebt ontvangen in je bericht te vermelden.

Voorstellingen
Waar vind ik meer informatie over de voorstellingen (aanvang/duur/cast/prijzen etc.)?

Via de pagina voorstellingen kun je klikken op de voorstelling van je keuze. Hier vind je alle informatie over de voorstelling. Het kan voorkomen dat de duur nog niet bekend is en daardoor nog niet vermeld wordt.

Waar kan ik programmaboekjes kopen?

Indien er programmaboekjes verkrijgbaar zijn bij de voorstelling, kun je terecht bij de merchandisebalie in de entreehal van het theater.

Geldt er een leeftijdsgrens voor voorstellingen?

Iedereen is welkom in ons theater. In principe zijn standaard al onze voorstellingen geschikt voor (jong)volwassen bezoekers (16+), tenzij anders vermeld. Als een voorstelling speciaal geschikt is voor jeugdige bezoekers staat dit expliciet bij de voorstellingsinformatie vermeld. Indien er geen leeftijd vermeld staat, kunnen wij niet uitsluiten dat er elementen in de voorstelling voorkomen die door sommigen als minder geschikt voor jongere bezoekers geduid kunnen worden.

Je bezoek
Ik bezoek binnenkort het theater. Moet ik rekening houden met bijzondere maatregelen rond corona?

In overeenstemming met de maatregelen vanuit de overheid vragen we onze bezoekers vanaf 13 jaar een coronatoegangsbewijs te tonen in combinatie met een geldig identiteitsbewijs. Meer informatie over het coronatoegangsbewijs.
Daarnaast is vanaf 28 november het houden van 1,5 meter afstand en een mondkapje verplicht op alle plaatsen waar een vaste zitplaats geldt, zo ook in ons theater.

Wat zijn de voorzieningen voor slechthorenden en mindervaliden in het theater?

DeLaMar (centrum) beschikt over koptelefoons voor slechthorenden. DeLaMar West beschikt helaas niet over faciliteiten voor slechthorenden. Mocht je een specifieke zitplaats wensen, dan adviseren we je contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Zij kunnen in overleg een geschikte zitplaats voor je reserveren. Kijk voor meer informatie op de pagina Toegankelijkheid voor mindervaliden.

Blinden of slechtzienden mogen een officieel getrainde blindengeleidehond mee naar binnen nemen om hen te begeleiden. DeLaMar werkt regelmatig samen met Stichting Komt het Zien! In samenwerking met het theater maakt de stichting theaterbeleving live mogelijk voor mensen die blind of slechtziend zijn. Kijk op de website van Komt het Zien! voor de actuele agenda.

Alle zalen in DeLaMar (centrum) en DeLaMar West beschikken over een aantal rolstoelplaatsen met ruimte voor een begeleider. Deze plaatsen kunnen telefonisch of aan de hoofdkassa van DeLaMar gereserveerd worden. Kijk voor meer informatie op de pagina Toegankelijkheid voor mindervaliden.

Bereikbaarheid voor mindervaliden

  • DeLaMar (centrum): De straat voor de hoofdentree is autovrij. Mindervaliden mogen bij uitzondering voor het theater worden afgezet. Theatermedewerkers verwijzen je graag naar je plek in de zaal.
  • DeLaMar West: Mindervaliden kunnen voor de hoofdingang afgezet worden. Je wordt door een theatermedewerker naar je plek in de zaal begeleid.

Voor vragen of het reserveren van rolstoelplaatsen kun je contact opnemen via 0900 - 10 10 202 (lokaal tarief, bekijk openingstijden).

Ik ben te laat, wat moet ik doen?

We willen de voorstelling graag op tijd laten beginnen; na aanvang kunnen wij toegang / je eigen zitplaats niet garanderen. Mocht je te laat arriveren, dan wordt een geschikt moment afgewacht om de zaal te betreden zodat het de cast en het publiek zo min mogelijk stoort. Wanneer de voorstelling geen pauze heeft, zou dat kunnen betekenen dat je de zaal niet meer in kunt.

Is er een garderobe aanwezig?

De garderobe is wegens veiligheidsoverwegingen gesloten. Bezoekers nemen de jas mee de zaal in en kunnen deze op de stoelen naast zich leggen, die verplicht vrijgehouden worden om de 1,5 meter afstand te bewaken.

Wat is de routebeschrijving naar het theater en waar kan ik parkeren?

Meer informatie over de bereikbaarheid van onze twee locaties vind je op de speciale informatiepagina's:

Wat zijn de openingstijden van de kassa?

Onze kassamedewerkers helpen je graag met het kopen van de kaarten aan de kassa in het theater. In het kader van de corona maatregelen willen we iedereen echter verzoeken de kaarten zoveel mogelijk via onze website aan te schaffen, zodat drukte bij de kassa wordt voorkomen.

Onze theaterkassa's zijn geopend op dagen dat er een voorstelling in het theater is. Kijk hieronder voor de openingstijden van de verschillende locaties:

Let op: je kunt niet contant betalen in DeLaMar.

Mag mijn blindengeleidehond/SOHO hond mee naar binnen?

Een officieel getrainde blindengeleidehond mag mee naar binnen om je te begeleiden. Voor vragen of het reserveren van plaatsen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Kijk voor meer informatie over de faciliteiten voor blinden of slechtzienden op de pagina Toegankelijkheid voor mindervaliden.

Is het mogelijk om met een gehandicaptenparkeerkaart te parkeren?

Voor Amsterdammers met een geldige Landelijke Parkeerontheffing (LPO) of een geldige (Europese) gehandicaptenparkeerkaart (EGP) geldt dat men overal in Amsterdam gratis mag parkeren met een digitale parkeervergunning. Voor bezoekers van Amsterdam is een dagkaart beschikbaar om gratis te mogen parkeren op reguliere parkeerplaatsen. Deze dagkaart is bij één van de servicepunten van Cition Parkeermanagement af te halen. Je kunt hier ook een digitale parkeerjaarkaart voor gehandicapte bezoekers aanvragen.

Een overzicht van gehandicaptenparkeerplaatsen in Amsterdam. 

DeLaMar (centrum)
De straat voor de hoofdentree is autovrij. Mindervaliden mogen bij uitzondering voor het theater worden afgezet.

Parkeergarage Q-Park Europarking op de Marnixstraat beschikt over twee invalidenparkeerplaatsen. Als bezoeker van DeLaMar ontvang je korting op de parkeerkosten. Deze korting is alleen geldig in de parkeergarage Q-Park Europarking aan de Marnixstraat. Mindervalide bezoekers kunnen vóór aanvang van de voorstelling een kortingskaart bij de theaterkassa van DeLaMar opvragen.

DeLaMar West
Mindervaliden kunnen voor het theater worden afgezet.

Parkeergarage Parkbee Admiraal Helfrichstraat is rolstoelvriendelijk (op 10 minuten loopafstand van het theater). Meer informatie over deze parkeergarage vind je op de website van Parkbee.

Kijk voor meer informatie over de toegankelijk van DeLaMar  op de pagina Toegankelijkheid voor mindervaliden.

Houd rekening met de verkeersdrukte in Amsterdam

Wanneer je op donderdagavond, vrijdagavond, zaterdag of zondag een voorstelling bezoekt, houd bij parkeren dan rekening met extra drukte.

Mocht je te laat arriveren, dan wordt een geschikt moment afgewacht om de zaal te betreden zodat het de cast en het publiek zo min mogelijk stoort. Wanneer de voorstelling geen pauze heeft, zou dat kunnen betekenen dat je de zaal niet kunt betreden.

Waar kan ik overnachten in de omgeving?

Maak je theaterbezoek compleet met een overnachting in een van de Amsterdamse Eden Hotels, partner van DeLaMar.

Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek

Ben je iets verloren tijdens je bezoek aan ons theater? Laat het ons weten via het contactformulier, met als onderwerp 'Gevonden voorwerpen'. We zullen je zo spoedig mogelijk laten weten of we jouw zoekgeraakte voorwerp hebben gevonden.

Gevonden voorwerpen worden door ons 3 maanden bewaard. Daarna zoeken we een andere bestemming.

Kaarten kopen
Hoe koop ik kaarten?

Je kunt kaarten online, telefonisch of direct aan de kassa kopen. In het kader van de corona maatregelen willen we iedereen verzoeken de kaarten zoveel mogelijk via onze website aan te schaffen, zodat drukte bij de kassa wordt voorkomen.

Je kan online kaarten bestellen door op de pagina van jouw gewenste voorstelling kaarten bestellen bij de juiste voorstellingsdatum op de knop 'BESTEL KAARTEN' te klikken. Afhankelijk van de locatie en de productie, worden de stoelen vervolgens automatisch toegewezen of kan je in een zaalplattegrond zelf je stoelen kiezen. Als een zaalplattegrond zichtbaar is, worden de rangen en bijbehorende prijzen met verschillende kleuren in een legenda aangeven. Als een (kinder-/CJP-/studenten-)korting van toepassing is, kan je deze ook in dit scherm selecteren. In het daaropvolgende scherm zie je een overzicht van de bestelling. Hier krijg je de keuze om je bezoek compleet te maken met bijvoorbeeld een pauze-arrangement of driegangenmenu. Hierna dien je in te loggen met een DeLaMar-account. Heb je ook een Eventim account, dan dien je gebruik te maken van deze gegevens.

Het is ook mogelijk je kaarten aan te schaffen via onze telefonische klantenservice of onze theaterkassa's. De telefonische klantenservice is dagelijks bereikbaar via 0900 - 10 10 202 (lokaal tarief, bekijk openingstijden)Onze theaterkassa's zijn geopend op dagen dat er een voorstelling in het theater is. Kijk hieronder voor de openingstijden van de verschillende locaties:

Let op: je kunt niet contant betalen in DeLaMar.

Hoe koop ik kaarten voor een groep?

Groepsreserveringen verlopen gezien de veiligheidsmaatregelen rond het corona-virus in overleg. Neem hiervoor contact op met Bookx, onze partner voor groepsreserveringen.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?

Voor het reserveren van een rolstoelplaats kun je dagelijks telefonisch contact opnemen via 0900 - 10 10 202 (lokaal tarief, bekijk openingstijden). Het is niet mogelijk online rolstoelplaatsen te reserveren.

In DeLaMar Centrum zijn de rolstoelplaatsen gesitueerd op de eerste rang in de zaal. In DeLaMar West zijn de rolstoelplaatsen gesitueerd in de zaal (er zijn geen aparte rangen in DeLaMar West).

Kijk voor meer informatie over de toegankelijkheid van ons theater op de pagina Toegankelijkheid voor mindervaliden.

Ik ben slecht ter been, waar kan ik het beste plaatsen reserveren?

Maak je gebruik van een rolstoel of rollator en ben je in staat zelfstandig de zaal binnen te gaan, dan zal je rolstoel of rollator buiten de zaal geplaatst worden. Wij raden je aan plaatsen in de zaal (niet op het balkon) en aan het gangpad te reserveren. Onze medewerkers helpen je graag met het selecteren van de meest geschikte plaatsen.

Kijk voor meer informatie over de toegankelijkheid van ons theater op de pagina Toegankelijkheid voor mindervaliden.

Heb je een vraag? Chat direct met ons (rechts) onderaan de pagina (indien de knop afwezig is, is onze chat gesloten) of neem contact met ons op via onze contactpagina

Betaal ik service en/of transactiekosten?

Op elke voorstellingspagina staan alle prijzen voor de verschillende rangen vermeld. De getoonde kaartprijzen op de website zijn inclusief servicekosten. Per boeking worden er €3,50 orderkosten berekend. Het toesturen van e-tickets is gratis, voor postverzending hanteren wij een tarief van €3,60.

Voor het apart boeken van enkel één of meerdere borrelarrangementen, worden slechts €0,50 orderkosten per boeking berekend.

Kan ik mijn kaarten betalen met een (DeLaMar)cadeaubon/-kaart?

Podium Cadeaukaart
Met een Podium Cadeaukaart kun je online, telefonisch en aan de hoofdkassa van DeLaMar (centrum) kaarten aanschaffen voor voorstellingen in DeLaMar en DeLaMar West. Wanneer je de cadeaukaart online gebruikt, heb je een zes-cijferige veiligheidscode nodig (ook wel pincode genoemd). Deze staat vermeld op de achterkant van de Podium Cadeaukaart onder de grijze kraslaag. Wanneer het te betalen bedrag lager is dan het saldo op de Podium Cadeaukaart, blijft het resterende bedrag op de kaart staan. Wanneer het te betalen bedrag hoger is dan het saldo, dan kun je het resterende bedrag apart bijbetalen. 

Theater- en Concertbon
De Theater- en Concertbon kan uitsluitend aan de hoofdkassa van DeLaMar (centrum) ingewisseld worden.

Nationale Musicalcard
De Nationale Musicalcard kan uitsluitend worden ingewisseld voor shows van Stage Entertainment Nederland en kan alleen worden verzilverd via de site www.musical-card.nl.

DeLaMar Theaterbon
De DeLaMar Theaterbon kan uitsluitend aan de hoofdkassa van DeLaMar (centrum) ingewisseld worden.

DeLaMar Theatervoucher/krediet
Je DeLaMar Theatervoucher is zowel telefonisch als online te verzilveren. Gebruik hiervoor de unieke code die op de voucher vermeld staat.

Aan de avondkassa van DeLaMar West worden geen cadeaukaarten/-bonnen/-vouchers geaccepteerd.

Zijn er cadeaubonnen beschikbaar?

De Podium Cadeaukaart biedt de mogelijkheid om een complete avond uit cadeau te doen. Je bepaalt zelf het bedrag dat op de kaart gezet wordt. Je kunt de Podium cadeaukaart online bestellen. Je krijgt de Podium Cadeaukaart dan per post toegestuurd. Ook is de Podium Cadeaukaart te koop aan de hoofdkassa van DeLaMar (centrum). 

De Podium Cadeaukaart wordt als betaalmiddel geaccepteerd voor toegangskaarten voor voorstellingen in DeLaMar of DeLaMar West. De Podium Cadeaukaart is in te wisselen via onze website, via onze telefonische klantenservice of aan de hoofdkassa van DeLaMar (centrum). Aan de theaterkassa van DeLaMar West wordt de Podium Cadeaukaart niet geaccepteerd.

 

Krijg ik met CJP korting?

Wanneer je in het bezit bent van een CJP-pas of studentenkaart kun je op de dag van de voorstelling maximaal 2 kaarten kopen met 50% korting. Dit kan vanaf 12.00 uur online via deze website en tijdens openingstijden aan de hoofdkassa van DeLaMar (centrum). Vanaf één uur voor aanvang van de voorstelling is dit ook mogelijk bij de avondkassa in DeLaMar West. We willen je verzoeken zoveel mogelijk online te boeken om drukte aan de kassa te voorkomen.

DeLaMar accepteert betalingen via de CJP Cultuurkaart. Cultuur coördinatoren en docenten die geïnteresseerd zijn in een voorstellingsbezoek kunnen via ons contactformulier contact opnemen (kies 'CJP Cultuurkaart' als onderwerp). Gezamenlijk wordt er dan gekeken naar een passend aanbod.

Wanneer ontvang ik mijn online bestelde kaarten?

Na de betaling per iDEAL of creditcard ontvang je de kaarten direct per e-mail of binnen 1 week per post.

Is het nodig om mijn kaarten te printen?

Mocht je de kaarten op je mobiele telefoon hebben en de barcode is goed leesbaar, dan kunnen we de barcode scannen vanaf je mobiele telefoon. Anders is het noodzakelijk om de kaarten te printen en deze bij de kaartcontrole te tonen.

Kan ik mijn reservering nog annuleren of ruilen?

Restitutiebeleid bij bijzondere overheidsmaatregelen
Zolang er bijzondere coronamaatregelen vanuit de overheid gelden, hanteren we een soepel restitutiebeleid. Tot aanvang van de voorstelling kan je de voorstelling kosteloos omboeken naar een alternatieve datum. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier
In geval van coronaklachten is het mogelijk tot 4 uur voor aanvang van de voorstelling het volledige aankoopbedrag terug te vragen. Omdat we deze oplossing alleen kunnen aanbieden als je verzoek vóór aanvang van de voorstelling door een medewerker in behandeling is genomen, vragen we niet via ons contactformulier contact op te nemen, maar telefonisch contact met ons op te nemen. We kunnen anders niet garanderen dat je verzoek op tijd in behandeling wordt genomen.

Omruilbeleid onder normale omstandigheden
Als er geen bijzondere overheidsmaatregelen van toepassing zijn en je geen gebruik kunt maken van gekochte kaarten, is het mogelijk de kaarten tot maximaal één week voor de voorstelling om te ruilen voor een andere voorstelling. Voor het ruilen van de kaarten brengen wij €2,50 per kaart in rekening. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier. Het is niet mogelijk om na een boeking met terugwerkende kracht gebruik te maken van een aanbieding of korting.

Kaarten veilig doorverkopen
Je kunt je kaarten ook te koop aanbieden via fanSALE. fanSALE is het doorverkoopplatform van Eventim, de kaartverkooppartner van DeLaMar, en is het enige platform dat door DeLaMar erkend wordt voor het doorverkopen van kaarten voor voorstellingen in DeLaMar. Hier kun je op een gecontroleerde, eerlijke en veilige manier eerder gekochte kaarten doorverkopen en kopen. De door consumenten aangeboden kaarten worden vooraf gecontroleerd op geldigheid en bij verkoop ongeldig gemaakt. De nieuwe koper ontvangt vervolgens een nieuw ticket, met nieuwe barcode en is hiermee verzekerd van een geldig toegangsbewijs.

De voorstelling is verplaatst vanwege aangescherpte coronamaatregelen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Jouw aankoop van kaarten is van groot belang voor zowel ons theater als de producent van de voorstelling, de technici, regisseurs, componisten, zaalwachten, en de andere mensen achter al die mooie theatervoorstellingen. We zien daarom het liefst dat iedereen gebruik maakt van de eerdere aankoop.

Weet je nog niet zeker of de voorstelling verplaatst wordt? Momenteel zijn we druk aan het onderzoeken of we de voorstelling naar een nieuwe datum kunnen verplaatsen. Natuurlijk speelt de onzekere situatie rondom de corona-maatregelen hierbij een grote rol. Zodra we de nieuwe datum definitief vast kunnen leggen, brengen wij je gelijk op de hoogte. We willen je verzoeken dit bericht af te wachten, voordat je contact met ons opneemt.

Mocht je toch je geld terug willen vragen, dan kan dat natuurlijk. Je kunt restitutie aanvragen via ons contactformulier. Vermeld in je bericht je IBAN-nummer (bijv. NL12 INGB 0000 1234 67) en de tenaamstelling van de rekening (bijv. A. Jansen). Het volledige aankoopbedrag inclusief servicekosten, orderkosten even eventuele bijkomende verzendkosten kun je dan binnen 30 dagen na je reactie op je rekening verwachten.

Ik ben mijn kaarten kwijt, wat moet ik doen?

Mocht je de kaarten op je mobiele telefoon hebben en de barcode is goed leesbaar, dan kunnen we de barcode ook scannen vanaf je mobiele telefoon. Ook kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs aan de kassa van ons theater kopiekaarten opvragen. Dit kan uitsluitend op de dag van de voorstelling.

Indien je voor e-tickets hebt gekozen, kun je deze op elk gewenst moment downloaden via Mijn account. Mocht je de kaarten per post kwijt zijn, neem dan contact met ons op via onze chat (rechts) onderaan de pagina (indien de knop afwezig is, is onze chat gesloten) of via onze contactpagina

Ook kun je op vertoon van een geldig legitimatiebewijs aan de kassa van ons theater kopiekaarten opvragen. Dit kan uitsluitend op de dag van de voorstelling.

De voorstelling is uitverkocht, is er een wachtlijst?

Er is helaas geen wachtlijst bij een uitverkochte voorstelling.

Wat is fanSALE en is het veilig?

fanSALE is het doorverkoopplatform van Eventim, de kaartverkooppartner van DeLaMar. Op deze plek kun je op een gecontroleerde, eerlijke en veilige manier eerder gekochte kaarten doorverkopen en kopen. De door consumenten aangeboden kaarten worden vooraf gecontroleerd op geldigheid en bij verkoop ongeldig gemaakt. De nieuwe koper ontvangt vervolgens een nieuw ticket, met nieuwe barcode en is hiermee verzekerd van een geldig toegangsbewijs.

Dit is het enige platform dat door DeLaMar erkend wordt voor het veilig doorverkopen van kaarten voor voorstellingen in DeLaMar.

Ik bel vanuit het buitenland. Hoe kan ik de klantenservice telefonisch bereiken?

Bel je vanuit België? Dan kun je ons bereiken via 0900-51000 (50 c/pm). Bel je vanuit een ander land? Dan zijn we bereikbaar via ons internationale nummer +31 (0)88 - 011 2610.

Het theater
Wat zijn de openingstijden van DeLaMar?

Onze kassamedewerkers helpen je graag met het kopen van de kaarten aan de kassa in het theater. In het kader van de corona maatregelen willen we iedereen echter verzoeken de kaarten zoveel mogelijk via onze website aan te schaffen, zodat drukte bij de kassa wordt voorkomen.

Onze theaterkassa's zijn geopend op dagen dat er een voorstelling in het theater is. Kijk hieronder voor de openingstijden van de verschillende locaties:

De foyers zijn vanaf een half uur voor aanvang van de voorstelling toegankelijk.

Kan ik een plattegrond van DeLaMar bekijken?

Ja dat kan! Bekijk de zaalplattegrond van de Mary Dresselhuys zaal en de Wim Sonneveld zaal.

Kan ik de fotocollectie bekijken?

Voorafgaand aan de voorstelling kun je op je gemak de bijzondere fotocollectie bekijken. Meer informatie over de fotocollectie.

Maatregelen Coronavirus (COVID-19)
Eten en drinken
Kan ik voor of na de voorstelling wat eten en/of drinken in het theater?

Tijdens de coronapersconferentie van 26 november is bekendgemaakt dat de Nederlandse theaters van 28 november t/m 18 december elke dag vanaf 17.00 hun deuren moeten sluiten. Gedurende deze periode zal ook het Grand Café gesloten zijn. Via ons online reserveersysteem kan je zien op welke momenten het Grand Café nog wel geopend is, bijvoorbeeld voor de lunch bij middagvoorstellingen.

In DeLaMar (centrum) bevindt zich een gezellig Grand Café waar je terecht kan voor een hapje en/of drankje. De vlotte service zorgt ervoor dat je op tijd in de zaal zit. Na afloop van de voorstelling is het Grand Café dé plek om, onder het genot van een drankje, ontspannen en gezellig na te praten. Meer informatie over eten en drinken.

In DeLaMar West bevindt zich een sfeervol theatercafé waar voor aanvang, tijdens de pauze en na afloop van de voorstelling een drankje genuttigd kan worden.

Let op: je kunt niet contant betalen in DeLaMar.

* Als dit drankje bij de voorstelling is inbegrepen. Het is ook mogelijk zelf iets te kopen voorafgaand aan de voorstelling.

Hoe maak ik een reservering voor het Grand Café DeLaMar?

Het is mogelijk om online een reservering te maken voor het Grand Café DeLaMar. Voor vragen kun je mailen naar grandcafe@delamar.nl. Ook zijn wij van wo t/m zo vanaf 15.00 uur telefonisch bereikbaar op 020 - 555 2605 15.00 en 21.00 uur op 020 - 555 2605.

Hoe ziet het menu in het Grand Café DeLaMar eruit?
Wat zijn de openingstijden van het Grand Café DeLaMar?

Tijdens de coronapersconferentie van 26 november is bekendgemaakt dat de Nederlandse theaters van 28 november t/m 18 december elke dag vanaf 17.00 hun deuren moeten sluiten. Gedurende deze periode zal ook het Grand Café gesloten zijn. Via ons online reserveersysteem kan je zien op welke momenten het Grand Café nog wel geopend is, bijvoorbeeld voor de lunch bij middagvoorstellingen.

Bij avondvoorstellingen is het Grand Café dan vanaf 17.00 uur geopend en bij matineevoorstellingen op zondag 2 uur voor aanvang van de voorstelling. Op de pagina van het Grand Café kun je via de kalender zien op welke dagen het Grand Café geopend is.

Kan ik een borrelarrangement reserveren?

Het is voor voorstellingen t/m 18 december helaas niet mogelijk om een borrelarrangement te reserveren. Heb je al een arrangement geboekt? Klik dan hier.

Heb je in de pauze of na de voorstelling zin in een hapje en drankje, maar sta je liever niet in de rij voor de bar? Reserveer dan van tevoren een borrelarrangement.

Wat zijn de mogelijkheden qua (groeps)arrangementen?

Groepsreserveringen verlopen gezien de veiligheidsmaatregelen rond het corona-virus in overleg. Neem hiervoor contact op met Bookx, onze partner voor groepsreserveringen.

Mijn account
Hoe geef ik een adreswijziging door?

Heb je al een account? Dan kun je via Mijn account inloggen om je persoonlijke gegevens te wijzigen. Mocht dit niet lukken dan kun je contact met ons op via het contactformulier.

Waar kan ik me aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

In onze tweemaandelijkse nieuwsbrief vind je onder andere de nieuwste voorstellingen, exclusieve voorproefjes en leuke extraatjes. Schrijf je snel in via onderstaand formulier:

Afmelden
In de mailingen die je van ons ontvangt kun je onderin op de knop 'afmelden' klikken om te zorgen dat je wordt afgemeld voor deze mailingen. Mocht dit niet lukken, dan kun je contact met ons opnemen via onze contactpagina. 

Hoe kan ik mijn gegevens inzien, wijzigen of laten verwijderen?

Heb je al een account? Dan kun je via Mijn account inloggen om bijvoorbeeld je reserveringen of persoonlijke gegevens te bekijken en/of wijzigen. Ook kun je je persoonlijke gegevens opvragen door contact met ons op te nemen via het contactformulier. Lees hier meer over ons privacy statement.

Waar kan ik inloggen op Mijn account?

Op de pagina Mijn account kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Als je ook bij Eventim een account hebt, dien je gebruik te maken van dezelfde inloggegevens.

Ik Kijk Uit Naar Campagne3

Naar welke voorstelling kijk jij uit?

We hebben een quiz opgezet, waarin cabaretier Howard Komproe uitzoekt welke voorstelling het beste bij jou past. Aan het einde van de quiz kun je kaarten voor deze voorstelling boeken en mag je op de foto met de bijbehorende poster. Zo kun jij aan al je vrienden en familieleden laten weten waar jij naar uitkijkt!

Inschrijven nieuwsbrief

Dankzij onze nieuwsbrief ben jij twee keer per maand als eerste op de hoogte van nieuwe voorstellingen, exclusieve video’s en mooie kortingsacties. Schrijf je snel in!
Onze bezoekers beoordelen ons met een
/5